A Remedy ezúttal sem hazudtolja meg önmagát, legújabb projektjük legalább annyira zseniálisnak ígérkezik, mint korábbi játékaik: a
Quantum Break történetének egyes pontjain a főellenség is játszható karakter lesz.
Sam Lake, a Remedy írója beszélgetett a Game Informer munkatársával a játék kapcsán. Lake szerint a
Quantum Break sztorija egy olyan akciófilm történetéhez hasonlítható, amelyben a főgonosz karaktere nemcsak jól kidolgozott, hanem "nagyon klassz" is.
Gondoljunk a Die Hard első részére. A főellenség (Alan Rickman) szinte önmagában eladja a filmet. Mi is hasonló érzést szeretnénk eléri a játékban, annyi különbséggel, hogy itt a játékosok kezébe adnánk az irányítást. Látni fogjuk ahogy a főgonosz megtervezi és végrehajtja az akcióit. Szeretnénk a történet főellenségének egy mély, komplex személyiséget adni, azt akarjuk, hogy a játékosok lássák és értsék a tettei mögött álló motivációt.
Jack és Beth mindketten főszereplők, a kulcsfontosságú pillanatokban azonban átválthatunk a játék negatív figurájára, Paul Serene-re. Ez a fajta játékmenet elengedhetetlen kelléke a
Quantum Breaknek, hiszen a játékkal párhuzamosan egy sorozat is készül, a két média teljes mértékben összekapcsolódik.
Serene képes a jövőbe látni, több eltérő jövőképet lát egyszerre, és az ő döntésén múlik, hogy ezek közül melyik válik valóra. Végső soron a játékos kezébe adjuk a döntést, ami kihatással lesz a történet alakulására. Másképp is megközelíthetjük a kérdést. Ha úgy vesszük, ezek a pontok egy-egy jelenetet fednek le a játékból, de hamar megtanuljuk, hogy a döntéseinknek lesz súlya, következménye.
Habár egyelőre kevés a konkrétum a
Quantum Break kapcsán, egyes pletykák szerint újabb információkkal és játékmenet felvételekkel gazdagodhatunk az idei VGX során, így mindenképpen érdekes odafigyelni.
Quantum Break történetének egyes pontjain a főellenség is játszható karakter lesz.'>