Az egy hónapos differencia nem volt vészes, a nipponiaknak így valamivel több idejük volt felkészülni a fontos launch-ra, ami rendhagyó módon vasárnapra esett. A Famitsu adatai szerint a kizárólag digitális disztribúcióra szánt masina az első nap leforgása alatt huszonnyolcezer példányban (28,275) lelt boldog gazdájára.
Hogy ez mennyire jó, vagy sem, nem könnyű megmondani, hiszen vannak nehezítő körülmények is, úgymint a megjelenés, ami arrafelé nagyon ritka, hogy a hét utolsó napjára esik, ráadásul a Famitsu sem tudta mérni az első két nap teljesítményét, ugyanis ők vasárnapokon zárják a heti megfigyeléseket. A Nintendo DSi tavaly ugyanilyenkor startolt el Japánban és 170 ezer darabot szaggattak szét belőle a türelmetlen játékosok mindössze két nap leforgása alatt. A PlayStation Portable 3000 négy nap alatt hozta a 140 ezret szintén tavaly, de még októberben. A PSPgo tehát pályán van Japánban, de az első komplett hét teljesítményének kimutatásaira még várnunk kell jó néhány napot. Mindent egybevetve úgy tűnik, hogy nem volt különösebben nagy bukás arrafelé sem, már ha ezt egyetlen nap fogyási adataiból bátran meg lehet becsülni.