Pitchford: Az Aliens nem fog hasonlítani a Brothers in Arms-ra

2011. augusztus 13.
2.5061
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Egy olyan sokat látott és tapasztalt vállalattól, mint a Gearbox, szinte már elvárható lenne, hogy egy olyan nemes címet, mint amilyen az Aliens: Colonial Marines is, egységvezérlő funkciókkal spékeljenek meg, és némiképp taktika-orientálttá varázsolják.
 

Csakhogy Pitchford úgy vélte, minthogy ez nem egy újabb Brothers in Arms, hanem egy teljesen más univerzumban játszódó sci-fi akciójáték, inkább az egyszerű, ámde "nagyszerű" játékélmény felé kell evezni; az egységvezérlést pedig úgy ahogy van, ennek oltárán feláldozni.

"Nem mondanám, hogy pofon egyszerűen kijelenthetnénk, hé, ezek a srácok készítették a Brothers in Arms-t, bizonyára lesz benne egységvezérlés meg minden ilyesmi. A helyzet azonban az, hogy meglehetősen nehéz lenne oldalba támadni egy Alient" - ecsetelte Randy Pitchford egy interjúban.

Vetélytársaink természetesen továbbra is mellettünk maradnak, de az irányítást semmiképp sem vehetjük át felettük: nekünk csak a magunk bőrére kell vigyáznunk.

"Valójában szerettünk volna egy hozzáférhető élményt biztosítani. A cél nem az, hogy komplikált kezelőfelületeket hozzunk létre, nem kell aggódnunk az olyanok miatt, mint az egység irányítása, nincs szükség tüzelési manőverekre, egy Aliennel szemben nem tudsz manőverezni."
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 19 napja

Tulajdonképpen igaza van...

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja