Ezért is érdekes, hogy ő miként vélekedik az új játékról az eddigiek alapján.
Elmondása szerint vegyesen fogadta a Fable Legends-et, ugyanis vannak benne jó dolgok és vannak benne olyanok amikkel ő maga nem ért egyet.
Véleménye szerint az, hogy a játék az Unreal Engine 4-re épül az jó döntés, ugyanis szerinte sokkal jobban kihasználható, mint ha saját technológiát használnának. Ezért is épült a Fable: The Journey az Unreal Engine 3-ra.
Az első dolog ami meglepte, hogy ez a játék nem a Fable IV lesz. Szerinte sokkal több potenciál lett volna abban, hogy ha folytatják a történetet.
Azonban, amikor a riporter elmondta neki, hogy a Fable Legends 400 évvel az első rész cselekményei előtt játszódik, Molyneux csak annyit mondott, hogy végül is van értelme.
Mikor az IGN riportere még elmondta neki, hogy a demó alatt nem láthattunk kutyát (EZ az átok kutya minden next-gen játéknál felmerül? :D), illetve a sajtó kérdéseire a Lionhead Studios nem nyilatkozott ezzel kapcsolatosan, Molyneux nevetve annyit mondott, hogy azért reméli, hogy legalább csirke lesz ott.
Elmondása szerint a kutya hiánya megbocsáthatatlan, hiszen a Fable sorozatban mindig is nagy hangsúly volt a kutyán, mivel érzelmi feltöltődést adott a játékosoknak.
Ám azért elmondta, hogy végül is megérti a döntést mivel nem könnyű dolog ezt megvalósítani.
Az IGN riportere megkérdezte Molyneux-t, hogy ha ott lenne a fejlesztésnél, akkor mit csinálna, mire ő annyit mondott, hogy megduplázná, sőt megtriplázná az érzelmeket.
A kérdésre, hogy ezt mégis hogyan csinálná elmondta, hogy a kutyával. A kutyát sokkal szerethetőbbé tenném, olyannyira, hogy érzelmileg jobban fájna a játékosnak az ha a kutyával történik valami, mint a saját karakterével.
A végén még megkérdezték tőle, hogy mit tanácsol a csapatnak.
Ő azt válaszolta, hogy hozzák ki magukból a lehető legjobbat. Ők jó fiúk. Hiszek benne, hogy minden tőlük telhetőt elkövetnek.