Perfect Dark: Ha nem lesz sikeres, jönnek a DLC-k

2010. február 13.
1.7461
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Yoyo profilja, adatai
Yoyo
Kenn Lobb, a hamarosan Xbox Live-ra látogató Perfect Dark remake fejlesztőcsapatának producere nyilvánosságra hozta, hogy amennyiben a játék megjelenésekor nem kerül bele a top 5 letöltésbe, úgy különféle extra tartalmakkal próbálják majd felkelteni a játékosok érdeklődését.
 

Lobb szerint az új pályák és fegyverek olyan kiegészítői lehetnek a játéknak, ami miatt többen is úgy érzik majd, érdemes beruházni a Perfect Dark-ba. Ez a módszer eléggé furcsa megközelítés, hiszen azokhoz a játékokhoz szoktak letölthető tartalmakat fabrikálni a fejlesztők, amik sikeresek.

Lobb a játékról is megannyi dolgot elárult. "Eredetileg fel akartuk gyorsítani a játékmenetet, aztán ezt az ötletet elvetettük. Nem akartunk a Perfect Dark geometriájával konfliktusba kerülni, rengeteg munka lett volna benne. Xbox Arcade játékot fejlesztettünk, nem egy negyven millió dolláros költségű játékot. A karaktermodellek így is minimum tízszer annyi poligonból épülnek fel, mint az eredeti játékban látottak, és így is passzolnak az eredeti pályák geometriájához és kinézetéhez. Szerintem a csapatunk kiválóan elvégezte a feladatát, hiszen a Perfect Dark nem kelt olyan hatást, mintha egy tíz évvel ezelőtti játék lenne, mégis rá lehet ismerni benne a legendás eredeti verzióra."
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaBotyi profilja