Lobb szerint az új pályák és fegyverek olyan kiegészítői lehetnek a játéknak, ami miatt többen is úgy érzik majd, érdemes beruházni a Perfect Dark-ba. Ez a módszer eléggé furcsa megközelítés, hiszen azokhoz a játékokhoz szoktak letölthető tartalmakat fabrikálni a fejlesztők, amik sikeresek.
Lobb a játékról is megannyi dolgot elárult. "Eredetileg fel akartuk gyorsítani a játékmenetet, aztán ezt az ötletet elvetettük. Nem akartunk a Perfect Dark geometriájával konfliktusba kerülni, rengeteg munka lett volna benne. Xbox Arcade játékot fejlesztettünk, nem egy negyven millió dolláros költségű játékot. A karaktermodellek így is minimum tízszer annyi poligonból épülnek fel, mint az eredeti játékban látottak, és így is passzolnak az eredeti pályák geometriájához és kinézetéhez. Szerintem a csapatunk kiválóan elvégezte a feladatát, hiszen a Perfect Dark nem kelt olyan hatást, mintha egy tíz évvel ezelőtti játék lenne, mégis rá lehet ismerni benne a legendás eredeti verzióra."