Amikor a stúdiót arról kérdezték, milyen elképzeléseik vannak az ügyről, a DICE meglehetősen örvendetesen reagált; bizony, van tervük. Olyannyira, hogy az egész stúdiót "teljesen átalakították" hozzá.
Amikor egy olyan nagykaliberű címről van szó, mint a Battlefield 3, joggal reméljük, hogy minden téren méltó ellenfelének bizonyul majd konkurens műfajtársainak, esetünkben az Activision üdvöskéjének, a Call of Duty franchise-nak. Ehhez pedig vagy temérdek, vagy kevés, de pazar minőségű letölthető tartalmat kell produkálnia a DICE csapatnak. Miként a mellékelt ábra mutatja, a srácok alaposan felkészültek arra, hogy ilyen téren is elkápráztassanak minket.
"Manapság egy egész müveleti csapat ügyködik a címen, ahogy az egyre közelebb kerül a megjelenéshez, mégpedig potenciális letölthető tartalommal, és effélékkel, azért, hogy legyen valami terv" - mondta Lars Gustavsson, a vállalat kreatív direktora.
"Máskülönben az ember nagy valószínűséggel elkezd csúszni. Ha csak közvetlen a megjelenés előtt kezdesz összpontosítani arra, amt ki szeretnél adni a megjelenést követően, nos akkor gondjaid vannak"
"Egyszóval: igen, nagy tervünk van."