A KOEI hivatalosan bejelentette a várva várt európai kilövés dátumát. A nem mindannapi cím mögött egy szintén nem mindannapi koncepció lapul, hiszen ezidáig nem igen találkozhattunk életmód szerepjátékkal. Az Opoona ebben a műfajban szeretne osztatlan sikereket elérni és talán van is rá esélye. A részletekről odabent értekezünk, gyertek velem.
Ifjú főhősünk élete legnagyobb kalandjába keveredik, amikor egy rejtélyes kozmikus baleset után a Landroll bolygón ér talajt. A családi vakáció balul sült el, elszakadt a hozzátartozóitól, így mostantól egyedül kell boldogulnia a számára még ismeretlen környezetben. Először is munkát kell találnia a megélhetése érdekében, persze emellett meg tanulnia megvédeni magát és a planéta békés lakóit a rosszindulatú Dark Rogues seregeitől. Ifjú protagonistánk legnagyobb szerencséjére egy harcos család sarja, akik a Cosmo Guards néven váltak ismertté.
Opoona célja, hogy újraegyesítse a szétszóródott családot. A fejlesztők egy egészen kivételes kalandot és játékmenetet ígérnek, amely a történet és a külcsíny alapján valóban be is fog teljesülni. A grafikai körítés lesz a hab a tortán, mert a különleges élményhez, különleges vizualítás dukál. A játék akcióorientált küzdelmei alatt bevethetők lesznek az úgynevezett Energy Bonbon-ok, az ellenfeleink legnagyobb bánatára.
A KOEI ma hivatalos közleményben tudatta velünk és a nyagvilággal, hogy júliusban betoppan az Opoona az öreg kontinensre. A játék kizárólag Nintendo Wii-re érkezik, más verzió nem készül a produktumból.
A játékot az ArtePiazza hozta tető alá. A nevük a Dragon Quest rajongóknak lehet ismerős, hiszen 4 epizód is az ő kezeik közül szabadult a világra. Az Opoona mögött számos tálentum áll, akik olyan egyedivé és különlegessé varázsolták ezt a mesebeli kalandot.
Art Director: Shintaro Majima
Planning Director: Sachiko Sugimura
Composer: Hitoshi Sakimoto (Vagrant Story - PSOne, Final Fantasy XII - PSTwo, Romeo X Juliet - Anime)