Főként azt fogják tüzetesebben átnézni, hogy milyen áremelkedésekkel dolgoznak a különféle cégek a saját szolgáltatásaik esetében, mennyi játékot ajánlanak az előfizető tagok számára havonta, a rendelések visszavonása és vásárlások visszatérítése is górcső alá lesz véve, illetve az automatikus megújítás körülményeit is megvizsgálják.
A Competition and Markets Authority kormányügynökség végzi az egész nyomozást, a cél pedig az, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy mind a három vállalat üzletpolitikája legális keretek között működik. Persze egyelőre nem találtak semmi kifogásolhatót, de ha mégis valami turpisságra bukkannak, ami sérti a fogyasztóvédelmi törvényeket, akkor komoly következményekre számíthat az adott vállalat.
Ha esetleg te is panaszt nyújtanál be ezen szolgáltatások kapcsán, kattints IDE, majd az oldalon lévő elérhetőségek segítségével te is segítheted a kormányszerv nyomozását!