Az Interceptor Entertainment által készített remake, mely az Unreal Engine 3-t használja július 31-én látott napvilágot és hamar belopta magát a szívünkbe, így nem csoda, hogy sikeres is lett.
Dave Oshry, az Interceptor Entertainment marketingigazgatója a következőt nyilatkozta:
Az Interceptor Entertainment már az első napon kitűzte céljául, hogy egy bizonyos játékot fog elkészíteni egy bizonyos célközönségnek. Tudtuk, hogy ha a költségeket lenn tartjuk és leszállítjuk azt amit ígértünk a közönségnek, akkor sikerünk lesz. A Steam, a GOG és a Green Man Gaming csodálatos partnerek az Interceptor Entertainment és az Apogee Studios számára és nem tudjuk eléggé megköszönni nekik, hogy a Rise of the Triad már az első héten nyereséget termelt.
Egyes pletykák szerint a játék fejlesztési költsége 500 000 dollár alatt volt, így a játékból elvileg 30 000 kópiánál többet adtak el, ami egy igazán szép szám.