Mi több, még a szenvedélyes dühöt megtestesítő Kratos is visszatérni látszik, bár az izomszagon kívül egyelőre nem érzünk többet. Hozzávetőlegesen ugyanilyen horderejű kétségek közt őrlődünk a Valve sejtelmes produkciójával kapcsolatban, minthogy az "A-Steam" újult erővel rontott ránk ismét a maga feltételezhető konzoljával...
...Konzoljával? Valóban? Igazság szerint fogalmunk sincs: a színfalak mögül kiszűrődő fúrás-faragás hallatán azonban annyi biztos, hogy ha nem is kifejezetten konzolt, de valami hardvert biztosan tákol a Valve csapat. Méghozzá olybá tűnik, nem is akármilyet, minthogy a feladott álláshirdetések tanúsága szerint a vállalatnak további munkaerőre van szüksége. Ám mint mindig, Gabe Newell ez alkalommal is remek zajvédőfalnak bizonyult.
Ellenben a Crytekék beépített láthatatlanná tevő modulja szemmel láthatóan bemondta az unalmast; a nanoruci újabban olyannyira nem működik, hogy egy óvatlan pillanatban a Crysis 3 box artját is feltöltötte az Origin szolgáltatásra, néhány platformmegjelöléssel egyetemben. Ám, mintha ennyi nem lett volna elég, alig valamivel később az oroszok megneszelhettek valamit, ugyanis ismeretlen forrásból az ölükbe pottyant az első Crysis 3 screenshot, melyből immáron bizonnyal kijelenthetjük, hogy az "új" helyszín igenis rászolgált a macskakörmökre.
NanoRambo II
Valamivel korábban és nagyságrendekkel elegánsabban dobbantott a Lost Planet 3, mely ugyanakkor még a maga látványos és izgalmas trailerével sem volt képes elvonni figyelmünket az új fejlesztőkről, akiknek eddigi életpályáját elnézve bizony okkal merülhetnek fel kétségek... Hanem aggályainkról rögvest meg is feledkeztünk, mihelyst hírét vettük, hogy a játék PC-re is leszállási engedélyt kér. Kik is az új fejlesztők?
A fentebbi események láttán a Resident Evil 6 sem tudta tovább türtőztetni magát, s egy kiszivárogtatott trailerrel könnyített lelkiismeretén, mely amellett, hogy meghökkentő fordulatokkal szipkázza el a levegőt a franchise fanatikusai elől, még egy, az előzőleg ismert dátumnál is korábbi megjelenésről árulkodik. Az említett rajongóknak pedig még ki sem heverhették az izgalmakból eredő légszomj-tortúrát, Eichiro Sasaki megadta nekik a kegyelemdöfést: a játék direktora olyan fogalmakkal dobálózott, mint 30 órányi játékélményt, külön kihangsúlyozva, hogy a hatodik rész mintegy háromszor hosszabb lesz elődeinél.
Háromszor hosszabb, mint az elődei? Ezt lekopogom...
Izgalmakból a God of War IV-et váró rajongóknak is kijárt; porciójukról a PlayStation hivatalos Facebook oldala gondoskodott, ahol is feltűnt egy egy különös mondat, amely vagy roppant félrevezető, vagy rendkívül egyértelmű. A reklámszöveg mellett egy dátum is olvasható, amely egy csütörtöki napot jelöl meg az ünnepélyes leleplezés dátumaként. Ha nem így lesz, feltehetően a rajongók Kratos-mértékű haragjával kell majd szembenézniük a reklámkampány szervezőinek...
Ami a GTA V-öt illeti, nos a média továbbra is szemtelenül játszadozik érzelmeinkkel a megjelenési évvel revolverezve: hol idei dátummal csalnak örömteli könnyeket a szemünkbe, hol pedig 2013-as debütálással őszítik a hajunkat. Mert a PSM3 magazin alig néhány nappal később rákontrázott egy különösen pontos dátummal, amit egyelőre nem tudunk mire vélni. Hogy honnan merítették az információt, az kétséges, mindazonáltal szokatlan magabiztossággal jelöltek meg egy 2013-as márciusi napot, mint a Grand Theft Auto V színre lépésének dátuma, miközben a Hitman: Absolution-re valamikor idén decemberben számítanak.
Haver, még korai táncolni: még nem végeztünk a rovarokkal!
Az Assassin's Creed 3 azonban ezen a héten is segítségünkre sietett, hogy felnyalábolja betonba ágyazódott kedélyünket, éspedig tette ezt egy rakat új in-game screenshottal, amikkel két hullámban láttak el bennünket. Az első, egyben a legizgalmasabb mindjárt a hét első napján gondoskodott asszaszinos betevőnkről és ámulatunkról, míg a második adag alaposan
Még akkor is gizdulok, ha senki sem lát! Höh!
Ám Sony kapcsán érzett aggodalmunkat sajnos Connor sem volt képes enyhíteni, hiszen feltehetően ő sem lenne képes saját malacperselyével kisegíteni a japán vállalatot, akik az előrejelzések szerint mintegy 4 millió fonttól készülnek búcsút venni. Olyan veszteség lenne ez, amilyennel a Sony-nak tíz éve nem kellett szembenéznie, éppen ezért nem kizárt, hogy Kaz Hirai valóban grandiózus elbocsátó-hullámot rendel el a vállalaton belül.
A hét blogja:
A megtisztelő címet ezen a héten Benny Ray kapja, aki a hét folyamán kétszer is hóna alá kapta az iOS-t, hogy górcső alá vegyen egy-egy gyöngyszemet, így például az Assassin's Creed - Altair's Chroincles-t, amely egy olvasmányos, egyszersmind informatív játékleírás főszereplője lett. Gratulálunk, Benny Ray! Kíváncsian várjuk a további teszteket.