Ráadásul a nyarat, már 2003. óta, ők is felhasználják egy saját, különbejáratú játékshow megszervezésére. Ez a Fan Faire nevet kapta, és a 2008-as sorszámmal ellátott éppen a napokban zajlik Las Vegasban. Természetesen a média munkatársai sem hiányozhatnak egy ilyen eseményről, akik ha már a helyszínen vannak, akkor ki is faggatják a fejlesztőket jól.
Az egyik "áldozat" Hal Milton, a The Agency vezető dizájnere, aki a következőket mondta a platformok közötti játékról: "Nincsen technológiai oka, amiért nem lesz cross-platform játék, viszont filozófiai oka igen, ami miatt nem akarjuk ezt a lehetőséget belerakni a játékba. Ha kompromisszumokat kell kötnünk az egyik platform kárára, hogy támogassuk mindkettőt, akkor nem fogjuk megtenni."
"A csapatunk néhány tagja sok tapasztalatot szerzett cross-platform téren, miközben a Shadowrunon dolgoztak, és ebből tudjuk, hogy akármennyire is finomhangolod a rendszert, mindig lesznek elégedetlen játékosok" - utalt Milton a Microsoft csúfosan megbukott projektjére.
"A PC-sek azt mondják, hogy a PS3-osoknak van automatikus célzása, és az irányítás úgy lett megalkotva, hogy nekik kedvezzen. A PS3 tulajok pedig azt, hogy a PC-sek rendelkeznek egérrel és billentyűzettel, ezért nekik minden könnyebb. Pedig ezek nem igazak."
Milton még azt is hozzátette, hogy inkább arra koncentrálnak, hogy más ötleteket agyaljanak ki, amelyekkel összehozhatják a két csoportot. Példaként megemlítette a chatet, mint alapvető eszközt, majd sejtelmesen mosolyogva azt is elárulta, hogy vannak egyéb lehetőségeik is, amelyekről azonban még nem beszélhet.