A német Media Control GfK június havi piackutatási eredményeit tette nemrégiben elérhetővé, amelyből meggyőződhetünk a Sony németországi fölényéről.
Tavaly November óta a Microsoft 170 000 Xbox One-t tudott eladni, míg ez a szám a PlayStation 4 esetében 540 000 körül van. Hasonló az eredmény az előző generáció tagjainál, a PS3-ból 4,2 milliót, durván kétszer annyit adtak el, mint Xbox 360-ból. A nemzetközi eredmény is a PS4 dominanciáját tükrözi: a Sony 8,5 millió konzolt, míg a Microsoft 4,9 milliót tudott eladni.
A szoftvereladások tekintetében 16,7%-os piaci részesedéssel az Electronic Arts megőrizte a helyét, a második 13,2%-kal a Nintendo. Harmadik helyre csúszott a francia Ubisoft 13,1%-kal, viszont a cég által készített Watch Dogs lett a legkeresettebb játék Németországban.