Négy grafikai beállítást fog támogatni a hamarosan érkező God of War: Ragnarök

2022. október 23.
33.2151
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Mikee profilja, adatai
Mikee
A Santa Monica Studio mindenkire gondolt a God of War: Ragnarök fejlesztése során, számos grafikai beállítás közül választhatunk majd az újgenerációs konzolon, szabadon eldönthetjük, hogy a látvány részletessége a fontosabb vagy a képkockaszám.
 

A God of War: Ragnarök kapcsán folyamatosan jönnek az új infók, nemrég egy tízperces videóban a játék sztorijáról meséltek a fejlesztők, emellett újabb érdekes részletek derültek ki Kratos és Atreus következő kalandjáról. A VGC nemrég egy cikkben erősítette meg, hogy négy grafikai beállítás közül is választhatunk majd a PlayStation 5 konzolon:

Favor Resolution: 4K felbontás és 30 FPS
Favor Performance: 60 FPS
Favor Resolution (HFR): 4K felbontás és 40 FPS (HDMI 2.1)
Favor Performance (HFR): 120 FPS (HDMI 2.1)

Jó hír, hogy ha van HDMI 2.1-es tévénk vagy monitorunk, akkor a fenti beállításokat aktivált High Frame Rate-tel is felturbózhatjuk. Mindez azért is egy pozitívum, mivel két, nemrégiben megjelent játék, a A Plague Tale: Requiem, és a Gotham Knights sem tudta elérni a 60 FPS-t, a november 9-én érkező God of War: Ragnarök már ebben (is) sikeresen felülmúlta őket.
God of War: Ragnarök fejlesztése során, számos grafikai beállítás közül választhatunk majd az újgenerációs konzolon, szabadon eldönthetjük, hogy a látvány részletessége a fontosabb vagy a képkockaszám.'>
7 hozzászólás

drift3r91

2 éve, 10 hónapja és 24 napja

petrovicsz írta:
Na hát kb így kéne minden játéknál. Régen ez adott volt (PC-n mai napig szerencsére), de manapság már optimalizálni is elfelejtettek a fejlesztőnek csúfolt kóklerek. Tisztelet a kivételnek.
Hidd el optimalizálva vannak. Szerinted miért utálják az xbox SS-t? Azért mert nem szeretnek 2gépre dolgozni? Vagy inkább mert egy hulladék gyenge fos és emiatt van pl lock a Gotham Knightson is. ott is lenne performance mód RT nélkül 60al. Amire megint azt mondják, hogy optimalizálatlan ****. Hát azért a Spider Man- nél kicsit szebb és mind2ben nagy a város szal jó hasonlítási alap. Több mai modern feldolgozási eljárás került bele persze hogy zabálja az erőforrást. Ezek amostani gépek már most ki vannak használva nem hiába jön nemsokára a javított pro mindenből.

válasz erre

drift3r91

2 éve, 10 hónapja és 24 napja

VaPe írta:
120 fps azért már komoly. mosolygó smiley
El ne hidd röhögő smiley Nem fog tudni a játék annyit csak nincs lockolva 60ra. Dinamikusnál max 1440ig megy fel és még az skálázza még le ha épp nagyon zuhanna az fps. Original grafika meg ugye nem az ultra. Bár a látványra egyik beállítással sem lesz panasz azt gondolom. Ha a textúrák élesek és jók az árnyékok akkor már a casual gamernek fel sem tűnik hogy milyen grafikán van a gém.

válasz erre

fighterlaci

2 éve, 10 hónapja és 25 napja

Ez is egy megoldás. röhögő smiley

válasz erre

petrovicsz

2 éve, 10 hónapja és 25 napja

Na hát kb így kéne minden játéknál. Régen ez adott volt (PC-n mai napig szerencsére), de manapság már optimalizálni is elfelejtettek a fejlesztőnek csúfolt kóklerek. Tisztelet a kivételnek.

válasz erre

muki

2 éve, 10 hónapja és 25 napja

Korrekt.

válasz erre

VaPe

2 éve, 10 hónapja és 25 napja

120 fps azért már komoly. mosolygó smiley

válasz erre

Patrik94

2 éve, 10 hónapja és 25 napja

Legalább választani lehet, tök jó.

válasz erre
God of War: Ragnarök
24.890 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Magnumpi profilja