A fejlesztők állítása szerint a szabadon bejárható, virtuális Los Angeles alapterülete nagyobb lesz, mint az előző epizód mindhárom városa (Detroit, Atlanta, San Diego) együttvéve.
A játszótér tehát hatalmas lesz, persze ennyiben nem merülnek ki a pozitív tulajdonságai, hiszen a készítők ezúttal is nagyon alaposak voltak. A napszakok folyamatosan változnak, valamint a idájárási viszonyok sem lesznek állandóak, sokszor fogja egy hatalmas zuhé megnehezíteni az aszfaltcsíkon való manőverezésünket. A rend őrei sem nézik majd tétlenül, hogy feldúljuk a várost, ezért sokszor fognak a nyakunkban lihegni, amitől az edrenalin szintje csak tovább nő testünkben, ahogy az meg vagyon írva a nagykönyvben.
Motorok természetesen ezúttal is lesznek, akinek a kétkerekű paripák jönnek be igazán, azok is meg fogják benne találni a számításukat. Az ígéretek szerint a napszakok váltakozása az élő, lélegző város forgatagának intenzitásán is tetten érhető lesz. Reggel erős csúcsforgalom, éjjel pedig szinte üresek lesznek az utcák, akár csak a való életben.
Mindez a Rockstar San Diego és a Rockstar North saját grafikus enginjére, a RAGE-re (Rockstar Advanced Game Engine) fog épülni, amely a képek tanúsága alapján, jó választásnak bizonyult. A játék PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra érkezik, idén októberben. A PlayStation Portable-ös verzió Midnight Club: LA Remix címmel kerül kiadásra, szintén az említett időpontban. Nekem az egyik idei favoritom, nem vitás.