A játék eseményei, a sorozathoz hasonlóan valós időben játszódnak, folyamatosan bontva ki a történet szálait. A játék története és forgatókönyve a 24 című sorozat alkotóival, többek között Joel Surnow-val és Robert Corchorannal együttműködve jött létre. A játék további érdekességei a sorozat operatőrével közösen létrehozott csúcsminőségű összekötő képsorok, a karakterek mimikájának létrehozásához használt egyedi animációs rendszer és a Havok fizikai motor.
"Ez is egy olyan nap... amikor Jack Bauer ügynök 24 órányi folyamatos akcióval, tűzharccal, autós üldözéssel és kihallgatással néz szembe, mert egy terrorista fenyegetés újra ezrek életét sodorja veszélybe..."
2001-ben a Fox Network egy rendkívül újszerű, merész televíziós sorozatot indított el, 24 címen. A széria nevét a "valós idejű" cselekményről kapta, mely Jack Bauer kormányügynök (Kiefer Sutherland) és a CTU-nál (Counter Terrorist Unit) dolgozó kollégái egy napját mutatja be. A sorozatok egy-egy epizódja az ügynök és a terroristák harcának egy óráját fedik le.
A széria emellett pedig látványában is műfajt teremtett: osztottképernyős, kézikamerás megoldásaival élethűbbé teszi az alkotást. A 24 sikerét számos elismerés - köztük az Emmy díjak, illetve a 2004-es Golden Globe díj - koronázta meg.
A Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) és Fox Network együttműködésével létrehozott játék, a 24: the Game, Bauer ügynök egy új, még izgalmasabb napját mutatja be.
A történet
A 24: the Game eseményei a második évad után hat hónappal és két és fél évvel a harmadik évad előtt játszódnak, így mondhatni, hogy Jack Bauer újabb 24 órája több mint egy egyszerű játék.
Mialatt David Palmer, az Egyesült Államok első afro-amerikai elnöke az ellene elkövetett merénylet-kísérletből épül fel, az alelnök, a hadsereg új vezetője, - a terrorista csoportok új célpontjává vált. Jacknek és kis csapatának újra ártatlanok ezreit kell megvédenie. A terrorista hálózattal versenyt futva meg kell fejteniük a tervezett merénylet igazi célját, mialatt annyi embert, köztük a nemzet vezetőit, kell megóvniuk, amennyit csak lehetséges.
24: the Game
A játék 24 órája során Bauer ügynök bőrébe bújva, több mint 100, változatos küldetés során próbálhatjuk ki képességeinket.
A játék eseményei, a sorozathoz hasonlóan valós időben játszódnak, folyamatosan bontva ki a történet szálait. A játék története és forgatókönyve a 24 című sorozat alkotóival, többek között Joel Surnow-val és Robert Corchorannal együttműködve jött létre.
A játék további érdekességei a sorozat operatőrével közösen létrehozott csúcsminőségű összekötő képsorok, a karakterek mimikájának létrehozásához használt egyedi animációs rendszer és a Havok fizikai motor. A játék küldetései között nincs töltési idő, még a karakterváltások között sem.
Az érdekfeszítő történetnek, az egyedi játékvezérlésnek és játékmódoknak, valamint az élethű grafikának köszönhetően a 24: The Game új szintre emeli a televízió és a videojátékok közti együttműködést.
A tökéletes "24" élmény
Az idő szorításában - a játékosok átélhetik ugyanazt az intenzív érzést, mely annyi nézőt vonzott a képernyő elé.
Kettős játékok, kibogozhatatlan szálak - kémek, árulók, több szálon futó fordulatos cselekmény
Egyedi képi világ - a játékban visszaköszönnek a sorozatból már ismert képi elemek, mint a ketyegő óra, az osztott képernyőn
Ismerős arcok - a sorozat szereplői, nemcsak hangjukat, hanem karakterüket is kölcsönözték a játék elkészítéséhez
Egyedi hangzás - a 24: the Game zenei betéteit Sean Callery, a sorozat díjnyertes zeneszerzője komponálta
Hazai pályán - az első teljes magyar feliratos akció-kalandjáték PlayStation2-re
A 24: the Game 2006. március 15-étől kapható a hazai forgalmazóknál, kizárólag PlayStation 2-n.
Kapcsolódó linkek:
24: The game official site