Megbukott ugyanis a második 50 Cent játék, a Blood On The Sand, amely a kritikusok előtt erős közepesre végzett, mégis tizenkétszer rosszabbul fogyott az első pár hónapban, mint pocsék előde, a Bulletproof, amely gyakorlatilag elrettentően gyenge értékeléseket gyűjtött be a szaksajtótól, mégis millión felül fogyott a megjelenése óta.
Térjünk át a konkrét számokra és látni fogjuk az óriási különbségeket. A Blood On The Sand a megjelenési hónap, február és április eleje között ötvenhatezer példányban fogyott, ugyanezen időkeretben a 2005-ös Bulletproof hatszáznyolcvanegyezer példányban kelt el az amerikai régióban. Óriási különbség, konkrétan tizenkétszeres a differencia. Utóbbiból egyébként a megjelenés óta egymillió és százhuszonháromezer kópia kelt el.
A 2005-ös Bulletproof szégyenletes módon csupán 47-es átlagot mutat a Metacritic-en, míg a sokkal jobban eltalált, de üzletileg oltári nagyot zakózó Blood On The Sand, 71-es középértéket hozott. A folytatás egyébként is majdnem a kukában végezte, miután a Vivendi, Activision egyesülés kiszanálta a megjelentetni kívánt játékok listájáról, most már belátjuk, hogy üzleti szempontból remekül jártak el. Más kérdés, hogy a THQ pedig hatalmasat bukik rajta, miután úgy döntött, kiadja a sorsára hagyott produktumot.
50 Cent talán rájön végre, hogy jobb ha marad a kaptafánál és darálja a szöveget, ahelyett, hogy a képernyőkön akciózna, ezzel óriási kontraszt, hogy a rapper nem rég azt nyilatkozta, szívesen folytatná a sorozatot. Mindkét játéka megbukott, egyik a kasszáknál, a másik a kritikusok színe előtt. Merjünk bizakodva várni egy harmadik felvonást? A THQ mostanáig nem kommentálta az adatokat.