Azonban az elmúlt néhány hónapban ismét kivágódott a Rockstar konyhaajtaja és a pincérek nem győzik felszolgálni a legkülönfélébb információkat a Nagyérdeműnek. Újabb képek, néhány videó, mi több, még a fejlesztők is kinyitották a szájukat. Ezúttal például az 'art direktorra', Rob Nelson-ra jött rá a beszélhetnék, s minden további nélkül válaszolt a "Miért épp Brazília?" sokakat foglalkoztató kérdésére:
"Temérdek különböző környezetet láttunk, amiben elhelyezhetjük [Max Payne-t]" - mondta. - "Ez egy hatalmas város (Sao Paulo) és vaskos a gazdagokat és szegényeket elválasztó fal. Elbővülő volt megtapasztalni ezt, illetve, hogy milyen nagy ez a helyszín."
A fejlesztőcsapat, állítása szerint, éppoly nagy figyelmet fordított Sao Paulo felmérésére, mint az eredeti "Payne fejlesztő Remedy tette New York-kal". Számos fejlesztőtag utazott Brazíliába, hogy az ott töltött hetek alatt kellő mennyiségű fotókat és filmeket készítsen a helyről - mondta a Rockstar.
Néhányan (köztük egyik vetélytársunk is) értetlenül állnak Max Payne rapszódikus külseje előtt: értem itt a hajviseletet, mely minden képen más és más. A magyarázat pedig egyszerű: a Max Payne 3 története térben és időben ide-oda ugrál. A játék a múlt és jelen szálait sodorgatja, egy - a fejlesztők szerint - eddig sosem tapasztalt játékélményt és történeti felépítést garantálva.
Ami pedig a sokat emlegetett multiplayer-t illeti: Igen, lesz multiplayer a Max Payne 3-ban! Ugyanakkor további infókat nem óhajtottak megosztani velünk a készítők.