Mafia II: Néhány szó a technológiáról

2010. augusztus 07.
2.8391
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Bár a napokban kikerült első kritikák nem a teljes elragadottság szavaival szólnak a Mafia II-ről (átlagosan 80% körüliek az értékelések), a 2K Czech (született Illusion Softworks) gyermeke továbbra is augusztus leginkább várt videojátékának számít.
 

A cseh srácok éveket dolgoztak a kultikus Mafia folytatásán, áldozatos munkájuk pedig augusztus 24-én (és 27-én) ér révbe. Még mielőtt ez megtörténik, a játékosvilág egy emberként veti rá magát az augusztus 10-én érkező demóra, amely - a trendekkel ellentétben - mindhárom platformra megjelenik, tehát ezúttal a kisebbséget alkotó PC-s tábor sem marad ki a nagyfiúk bulijából.

A srácokat a hamarosan robbanásszerűen felgyorsuló események nem zökkentették ki a megszokott rutinjukból, azaz elkészítették a fejlesztői naplójuk sokadik részét is, amelyben ezúttal a Mafia II-ben szóhoz jutó technológiát vesézik ki. Elsősorban a látványvilágról elmélkednek, de szóba kerül a fizika fontossága és a gengszterfilmek sztorira gyakorolt hatása is. A talpalávalót az Illusion Engine biztosítja, amelyet a srácok nulláról építettek fel, hogy pontosan arra legyen képes, amire a csapatnak szüksége van. Az arcok bő 3,5 percen keresztül beszélnek, egyesek feltűnő akcentussal, mások anyanyelvükön, sok érdekes infót hullajtanak el és számos gameplay jelenetet mutatnak be.
#tv#
Mafia II-ről (átlagosan 80% körüliek az értékelések), a 2K Czech (született Illusion Softworks) gyermeke továbbra is augusztus leginkább várt videojátékának számít.'>
nincs még hozzászólás

Mafia II
10.000 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja