Lucidity néven ugyanis bejelentett egy játékot, amelyet egy ideje tulajdonképpen pletyka szinten ismertünk már, ez az alkotás pedig sajnos nem kalandjáték, de még csak nem is Star Wars univerzumon alapuló program, mint azt előzetesen vártuk, lévén a LucasArts is beáll a nagy platformjáték gyártók sorába, és egy klasszikusnak nevezhető puzzle-kaland egyvelegen dolgoznak.
Azonban nem a szokásos körítést társítják a programhoz, hiszen mégis a LucasArts névről beszélünk. A Lucidity egy 2D-s játék lesz, ahol Sophie főhősünkkel rohangálunk a különböző pályákon, szinteken, természetesen kizárólag oldalnézetben, egy olyan grafikai körítéssel, amelyet leginkább csak mesekönyvekből láthattunk viszont. Ez önmagában viszont nem lenne elég az egyediséghez, hiszen bájos külső, és klasszikus, fejtörőkkel dúsított játékmenet mostanában már kezd a könyökünkön kijönni, éppen ezért az illetékesek úgy gondolták, hogy megbolondítják az irányítást, méghozzá úgy, hogy tulajdonképpen elveszik a szabad akaratunkat.
Ez annyit tesz, hogy kis karakterünk A és B pont között fog közlekedni, tehát előre ki kell majd jelölnünk főhősünknek a mozgás irányát, amit ha elfogadtatunk a programmal, visszaút nincs, végrehajtja, bármi is történjék. Innen már látható, hogy az ügyes kis fejtörők mellett ez a rendszer adhatja a játék egyik egyediségét, hiszen ilyennel még nem, vagy csak ritkán találkozhattunk a játékvilágban.
A feketeleves azonban csak most következik. Sajnos a játékról ennél többet nem tudtunk meg, arról viszont már most értesültünk, hogy Xbox 360 konzolokra még ebben, vagy a következő hónapban megjelenik a program, PC-re azonban csak egy távolabbi időpontban, de még remélhetőleg ebben az esztendőben. A koncepció egyelőre elragadó és érdekes, így várjuk a továbbiakat.