Love: Január 7-én indul a béta

2010. január 03.
2.0211
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az egyedi címet viselő Love-nak egyedi a története is, hiszen pont annak a mára már elfeledett, ódivatú fejlesztésnek a végterméke, amely még a számítógépes játékok hajnalán volt divatos.
 

Ugyanis a játékon mindössze 1 ember dolgozott, aki Eskilnek nevezi magát, és az ő tudásának, áldozatának eredménye ez a közel sem mindennapi MMO. A Love-ban nem a világ változtatja a karaktereket, hanem a karakterek a világot, és ez az elcsépeltnek hangzó frázis az eddigi ismereteink alapján valóban működik jelen esetben.

A játékmenet építkezésből, kalandozásból és társas kapcsolatok építéséből áll. Kezdetben egyedül állunk a pusztán, ahol rálelhetünk úgynevezett tokenekre, amelyek ahhoz kellenek, hogy települést alapíthassunk. Ezen belül szabadon formálhatjuk a talajt, építhetünk házakat, fákat és egyéb építményeket. Más játékosok csatlakozhatnak a településhez, és segíthetnek megvédeni, fejleszteni. A kalandozások során találhatunk más tokeneket is, amelyeket haza juttatva bónuszokat kap a község. Fontos, hogy ettől kezdve ezeket bárki használhatja, aki a közösség tagja. Ettől a fejlesztő azt reméli, hogy a játékosok nem egymással fognak versengeni, hanem egymást támogatva játszani, és közösen legyűrni az AI irányította falvakat.

Az eseményeket első személyű nézőpontból követjük, a táj teljes mértékben rombolható, a látványvilág pedig kellően egyedi, "concept art-szerű". Mindehhez az ígéret szerint mégis elegendő 512 MB memória, 1,5 GHz-es processzor és egy ATI Radeon 9800. Az alfa tesztek nemrég fejeződtek be, a béta pedig január 7-én nyitja meg kapuit. Ha felkeltette az érdeklődésed a játék, akkor a megjelölt időpontban érdemes a honlapján nézelődni a további információkért.
2 hozzászólás

Vendég

16 éve, 9 hónapja és 26 napja

szerintem semmit nem fog elérni egyedül. grafikáról nincs több infó?

válasz erre

marco

16 éve, 9 hónapja és 26 napja

Ez ígéretesen hangzik, kíváncsi vagyok, a manapság százas fejlesztői tömegeket foglalkoztató, többmilliós büdzsével készülő játékokkal szemben mit tud elérni Eskil.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja