Ugyanis a játékon mindössze 1 ember dolgozott, aki Eskilnek nevezi magát, és az ő tudásának, áldozatának eredménye ez a közel sem mindennapi MMO. A Love-ban nem a világ változtatja a karaktereket, hanem a karakterek a világot, és ez az elcsépeltnek hangzó frázis az eddigi ismereteink alapján valóban működik jelen esetben.
A játékmenet építkezésből, kalandozásból és társas kapcsolatok építéséből áll. Kezdetben egyedül állunk a pusztán, ahol rálelhetünk úgynevezett tokenekre, amelyek ahhoz kellenek, hogy települést alapíthassunk. Ezen belül szabadon formálhatjuk a talajt, építhetünk házakat, fákat és egyéb építményeket. Más játékosok csatlakozhatnak a településhez, és segíthetnek megvédeni, fejleszteni. A kalandozások során találhatunk más tokeneket is, amelyeket haza juttatva bónuszokat kap a község. Fontos, hogy ettől kezdve ezeket bárki használhatja, aki a közösség tagja. Ettől a fejlesztő azt reméli, hogy a játékosok nem egymással fognak versengeni, hanem egymást támogatva játszani, és közösen legyűrni az AI irányította falvakat.
Az eseményeket első személyű nézőpontból követjük, a táj teljes mértékben rombolható, a látványvilág pedig kellően egyedi, "concept art-szerű". Mindehhez az ígéret szerint mégis elegendő 512 MB memória, 1,5 GHz-es processzor és egy ATI Radeon 9800. Az alfa tesztek nemrég fejeződtek be, a béta pedig január 7-én nyitja meg kapuit. Ha felkeltette az érdeklődésed a játék, akkor a megjelölt időpontban érdemes a honlapján nézelődni a további információkért.