Való igaz, kedves Dylan, ámbár ennek nem feltétlenül kéne követendő példaként állnia a játékfejlesztők és kiadók előtt... Ez van, fiúk-lányok, készüljetek fel egy újabb akciójátékra, ami mellé egy zacskó sós mogyoró is bőven elég lesz.
"Manapság minden lövöldözős játék 5-8 óra között mozog, a kijátszáshoz szükséges időtől függően. Ebben a tartományban leszünk" - felelte Jobe, mikor rákérdeztek a single-player hosszúságára.
"Néha előfordul egy kis aggodalom, amikor egy srác a médiából azt mondja, hogy 'Úristen, ez túl rövid egy single-player-hez'. Én nem így látom."
"Például, ha elejétől a végéig kijátszod a lövöldözős játékot, és újrajátszod, nagyjából ugyanazt az élményt kapod. Játszgatsz a Halo-val mercenary módban, vagy akármi. Nehezebb lesz, de még mindig ugyanaz az élmény lesz."
Meglehet, uram, de az első alkalom sokat nyom a latba - szerintem korántsem mindegy, hogy 5, vagy 10 órán keresztül nyújt-e önfeledt szórakozást egy új akciójáték, esetünkben egy Starhawk, ami mellesleg 2012-re várható PlayStation 3-ra.