Lesz DirectX 11 támogatás az új S.T.A.L.K.E.R. epizódban

2009. szeptember 18.
3.0351
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Még június első napjaiban merült fel a legújabb S.T.A.L.K.E.R.
 

epizód, a Call Of Pripyat kapcsán, hogy az illetékesek gondolkodnak a játék alá tett X-Ray Engine 1.6 mellé beépíteni a ma még kissé gyerekcipőben járó DirectX 11 technológiát, hiszen a DirectX 10 már szinte kifutófélben van, annak ellenére is, hogy a felhasználók többsége még nem is találkozott vele. Mikor szóba került a legújabb DirectX játékba építése, sajnos az illetékesek nem tudtak pontos információkkal szolgálni, lévén még csak kóstolgatták a technológiát, mára azonban megszületett a végleges döntés.

Hivatalos bejelentés közölte ugyanis a nagyvilággal, hogy a S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat már teljesen biztosan támogatni fogja a DirectX 11-et, a kérdés természetesen jogosan csak az, hogy minek? A 10-es DirectX mellett ugyanis még a kilencessel is vígan futni fog a program, hiszen azt nem merik megjátszani még az orosz fenegyerekek sem, hogy csak és kizárólag a két új technológiát építik játékukba, hiszen az egyértelmű bukás lenne, függetlenül az alkotás milyenségétől.

Márpedig a legújabb S.T.A.L.K.E.R. ismét roppant hangulatos lesz, emellett pedig izgalmas és akció dús is, akárcsak a nagy elődök. Reméljük hamarosan az illetékesek bemutatnak nekünk néhány képet annak érdekében, hogy prezentálják, vajon mennyire érdemes olyan hardverekkel felszerelni számítógépünket, amelyek képesek lesznek kezelni a 11-es DirectX-et.
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 5 hónapja és 17 napja

Könnyű leszedni a magyarosítást csak nem hagyja magát kibontakozni!és ez engem bosszant mert nem lehet beszélgetni!Csak az a szerencsém hogy én angolos vagyok és néhány szót tudok.De különben nagyon jó játék! Érdemes megvenni!röhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profilja