Könnyebb lesz a visszatérítés PS-en: megszüntetik a chat-botot

2025. augusztus 26.
6.6301
Botyi profilja, adatai
Botyi
A Sony egy új hírt tett közzé a PlayStation áruházban, amely jelentősen megkönnyíti a visszatérítések folyamatát, az új ügymenet csak a PlayStation weboldalán vagy alkalmazásában hajtható végre.
 

Eddig a PlayStation felhasználóknak egy online asszisztens, lényegében egy chat-bot segítségével kellett tárgyalniuk a visszatérítésről. Ezentúl elég lesz megkeresni a jobb felső sarokban a három pontot, hogy hozzáférjünk a tranzakciós előzményekhez, majd innen kiválaszthatjuk a korábbi vásárlásokat és visszatérítést kérhetünk.

Sajnos a visszatérítés feltételei változatlanok maradtak: csak az elmúlt 14 napon belül vásárolt termékek jogosultak visszatérítésre és nem kezdhettük el a letöltést, vagy magát a játékot, kivéve, ha a vásárolt termék hibás.

Ez a hasznos frissítés az utóbbi időben végrehajtott egyéb fejlesztések mellett jelent meg, többek között további akadálymentesítési opciókkal és Apple Pay támogatással.
3 hozzászólás

Direktor

2 hónapja, 2 hete és 2 napja

Már ideje volt.

válasz erre

Hentes

2 hónapja, 2 hete és 2 napja

Rég így kellene lennie...

válasz erre

Gólem

2 hónapja, 2 hete és 3 napja

Ideje.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások