A mögötte álló csapat egy bizonyos New World Computing (béke poraira) volt, amely a következő 12 évben minden idők egyik leghíresebb stratégia sorozatát tette le az asztalra. Természetesen a Heroes of Might and Magicre célozgatok, amely számos ötletet, elképzelést örökölt a King's Bounty-ból.
A New World Computing csődje után az orosz Nival Interactive-ot bízták meg a Heroes széria felélesztésével, a King's Bounty licenc pedig a szintén orosz Katauri Interactive-hoz vándorolt. A Heroes V kellemes csalódást okozott, és az új King's Bounty-nak is minden esélye adott erre.
A játékmenet alapvetően a nevesebb testvért idézi, ahogyan azt Ti is megállapíthatjátok a lenti videóból. Színes-szagos tájakon kalandozhatunk választott hősünkkel, aki lehet Warrior, Paladin és Mage foglalkozású. A csaták hatszögekre felbontott terepeken zajlanak. Utunkba kerülnek felvehető tárgyak, amelyek az RPG elemeket erősítik. Érdemes megfontolni miket adunk karakterünk kezébe, ugyanis kompatibilitási gondok támadhatnak közöttük.
Hat frakció képviseletében indulhatunk útnak, ezek: emberek, elfek, törpék, orkok, élőhalottak és démonok. A szokásos gárda. Mulatságos lehetőség, hogy meg is házasodhatunk, és akár el is válhatunk a játék során.
Orosz területeken már áprilisban kiadták a játékot, és a hírek szerint az angol verzióra sem kell már sokat várnunk.
#tv#