Ha azonban ehhez hozzávesszük, hogy éveken keresztül dolgozott az azóta már megszűnt zseniális Looking Glass Studiosban, ahol olyan legendás és korszakalkotó alkotások fejlesztésében vett tevékenyen részt, mint a Thief: The Dark Projekt és a System Shock 2, akkor könnyen világossá válik, hogy olyan emberről beszélünk a személyében, akinek határozottan érdemes figyelni a projektjeire.
Mivel a Bioshock 2 munkálataiban nem vesz részt a csapata, így az utóbbi időben keveset hallhattunk arról, hogy min is dolgozik Levine és sokat látott bandája. A Gamasutra szerkesztői úgy döntöttek, hogy készítenek egy interjút, amelyben alaposan kikérdezgetik őket az bejelentetlen új projektjükről, valamint a 2K Boston eddigi történelméről, szokásairól. Ahogyan várni lehetett, Ken Levine és két munkatársa - Joe McDonagh és Ryan Oddey - az előbbiről meglehetősen szűkszavúan, míg utóbbiról kellően belelkesedve, hosszasan mesélt.
A játékosok többségét érdeklő titkos fejlesztésről mindössze pár szót sikerült kicsikarni az interjúalanyokból, amely mindössze arra elég, hogy némi támpontot szolgáltasson a megjelenés időpontjáról és a produktum grandiózusságáról. "És amikor a projekt elkészültének időpontjára gondolunk... Hosszú időre van szükségünk a játékhoz, ugyanis olyan terveink vannak, amelyek sokkal ambiciózusabbak bárminél, amit eddig csináltunk. Lényegesen ambiciózusabbak még a Bioshocknál is. És tudjuk, hogy ezeket nem lehet megvalósítani máról holnapra." Ez köznyelvre lefordítva annyit tesz, hogy király lesz, és még sokat, nagyon sokat várhatunk rá.