Márpedig a szeptember 30-án véget ért trimeszterben a cég 780 millió dollárra növelte nettó digitális árbevételeit - a tavaly ilyenkor mért 689 millió dollárhoz mérten -, de a csomagolt termékekből befolyt nettó árbevétel is 506 millió dolláron állapodott meg a tavalyi 270 millióhoz képest.
A cég teljes nettó árbevétele 1,3 milliárd dollár volt, ami óriási növekedés a tavalyi 959 millióhoz viszonyítva, ehhez pedig bizonyára nagyban hozzájárult a FIFA 18 sikere, noha az EA semmilyen adatot sem közölt a focis játékról, egyedül a FIFA Mobile-t hozta szóba, ahol a negyedév során 50 százalékos növekedést mutatott az aktív játékosok száma a tavalyi évhez viszonyítva.
A közleményben egyedül a The Sims 4 lett megemlítve a PC-s és konzolos megjelenések közül, de erről is csak annyit tudtunk meg, hogy a teljes életciklus során már 30 millió kiegészítőt töltöttek le hozzá a játékosok.