Először is lássuk a többjátékos módot:
Napvilágot látott néhány információ egy új pályáról.
Ez a pálya a Stonehaven.
Ezt a pályát az európai kastély és várromok ihlették, így nem csoda, hogy egy ilyen helyszínen kell egymás ellen küzdenünk.
Érdekessége, hogy az eddigi Call of Duty pályákhoz képest igazán nagy lesz, így a mesterlövészek elemükben lehetnek, ám a fejlesztők gondoltak a többiekre is, így találhatóak olyan részek is a pályán belül, ahol a közvetlen gyors harc lesz a domináns.
Most akkor lássuk az egyjátékos módot:
Az Infinity Ward bejelentette, hogy a Ghosts szakít a sorozat előző részeivel és immáron nem lesznek olyan pályák, ahol a játékos egy csőben érzi magát, hanem sokkal szabadabb lesz.
Ígéretek szerint találkozhatunk olyan pályával is, ahol akár el is tévedhetünk ha rossz irányba megyünk, mivel nem kapunk instrukciókat arról, hogy merre is kellesz majd mennünk.
Ezeken kívül még lesznek olyan részek is, ahol majd lopóznunk kell.
Másik eltérés a sorozat előző részeitől, hogy itt a karakterek háttértörténetére is figyeltek a fejlesztők.
SPOILER VESZÉLY! - ON
Megtudtuk az ODIN küldetés történetét is. Ez az asztronauta küldetés lesz, azaz amikor az űrben kell harcolnunk.
A küldetés során egy asztronautát irányítunk, akinek a feladata az, hogy karbantartsa a fegyvert. Egyszer a Föderáció katonái megtámadják a fegyvert és átveszik az irányítást.
A feladatunk az, hogy visszaszerezzük az irányítást és megakadályozzuk, hogy az ellenség az összes lövedéket kilője.
A küldetésünk már majdnem kudarcba fullad, amikor is társunkkal együtt arra jutunk, hogy az egyetlen megoldás a fegyver elpusztítása, ám ezzel a saját halálos ítéletünket is kimondtuk.
Miután a küldetésnek vége 10 évet ugrunk előre az időben és megismerjük Logan-t, Hash-t és a kutyájukat, akik a Ghosts ellenállócsoport tagjai és küldetésük, hogy megállítsák a Föderációt
SPOILER VESZÉLY! - OFF
A fejlesztőcsapatról, azaz az Infinity Ward-ról csak annyit, hogy a VideoGamer magazinnak adott interjújában Tina Palacios, a közösségi menedzser elárulta, hogy a csapat nem akar már több Modern Warfare részt készíteni, ugyanis a harmadik résszel ők véglegesen lezárták a történetet.