Ez a projekt bőven túljutott a tervezőasztalokon, és a minap előkerült róla néhány fiók mélyén őrzött felvétel, amely tökéletesen bemutatja nekünk, hogy milyen is lett volna a The Witcher, ha még az előző évezredben készül el.
Röviden és tömören nem a legjobb, még annak ellenére sem, hogy a Metropolish Software mögött olyan arcok álltak, mint Adam Chmielarz, aki később a People Can Fly kreatív igazgatójaként olyan alkotásokon dolgozott, mint a Bulletstorm vagy a The Vanishing of Ethan Carter, sőt a legenda szerint ő volt az első, aki a Wiedzmin franchise-t először The Witcher néven emlegette Lengyelországban.
A cím nélküli The Witcher-játék egyébiránt egy 3D-s akció-kaland lett volna erőteljes szerepjátékos elemekkel, de inkább beszéljenek helyettünk a most kiszivárgott képkockák, amelyek alapján azért örülünk neki, hogy nem ezzel kezdődött a sorozat története.