Hivatalosan bejelentették a Dragon Age 2-t!

2010. július 09.
1.6421
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A tegnapi napon néhány félreérthetetlen utalásnak köszönhetően már szinte biztosra vehettük, hogy a BioWare a Dragon Age: Origins folytatásának bejelentését tervezgeti a háttérben.
 

A helyzet az, hogy találgatásra sem hagytak okot az esettel kapcsolatban, ezt elkerülendő ugyanis még a tegnap esti órákban hivatalos közleményben tudatták a fanatikusokkal, hogy valóban készül a Dragon Age 2, ráadásul már a jövő esztendő márciusában megérkezik, méghozzá PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is.

A tavalyi esztendő legjobb szerepjátékának kikiáltott alkotás második epizódja rengeteg mindenben módosít majd a bevált recepten, de természetesen csak annyit, amennyit szükséges. Lesz új történet, amely mintegy 10 játékbeli esztendőt ölel majd fel, de kerül mindehhez új főhős is, aki a Hawke nevet kapta, és az illetékesek szerint a Dragon Age univerzum legjelentősebb karaktere lesz. A sztori fonalát Ferelden egy eleddig ismeretlen részében vehetjük majd fel, a fejlesztők elmondásai alapján pedig komoly változás lesz a kinézetben, felfrissül a grafika, új vizuális stílusok kerülnek bevezetésre, de a lényegesen jobban kidolgozott átvezetők miatt képesek leszünk nagyon mélyen beleélni magunkat a játék történetébe. A BioWare megerősítette továbbá, hogy hozzányúltak a harcrendszerhez is, méghozzá olyannyira, hogy a küzdelmek lényegesen dinamikusabbak lesznek majd, mint korábban voltak. Eddig elragadó amit hallottunk, bár a lényeg úgy tűnik, hogy leginkább csak az új történeten lesz. Várjuk a továbbiakat!
1 hozzászólás

Lac

16 éve, 2 hónapja és 16 napja

A DAmeglepett smiley-nek a harcrendszere nagyon nem jött be. Bár indokolt volt ez a fajta kivitelezés, a Mass Effect TPS-harcai után nagyon lassúnak tűnt a (részben) körökre osztottság, nem beszélve arról, hogy a hangsúly teljesen a skilleken volt. Tehát, ha egy ellenség statisztikailag erősebb volt, azt az életben nem győztük le, nem úgy, mint a Mass Effectben, ahol még ilyenkor is megvolt az esélyünk, ha elég ügyesen lavíroztunk a golyózáporban...

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások