A változatosság kedvéért a kiadói díszben tetszelgő Square Enix ma ismét megtaposott minket egy halom részlettel, a játék valamennyi szegletéből, illetőleg öt olyan képpel, amik után megnyaljátok majd mind a tíz ujjatok. Noha a játék csupán jövőre jelenik meg, az IO Interactive fejlesztői addig sem hagynak minket kétségek közt örlődni. A reklám után folytatjuk:
Most pedig lássuk azokat a Hitman: Absolution részleteket:
A 47-es ügynök még fürgébb, és könnyebb őt irányítani, képes lesz párkányokba kapaszkodni, és egyensúlyozni a peremeken
A játékban integrálva van az úgymond fedezékrendszer, de a jól ismert "emberi pajzs" is visszatér
A sötét sarkok elrejtik 47-esünket a gyanakvó szemek elől
A Silent Assassin (csendes bérgyilkos) értékelést úgy érhetjük el, ha csak a célpontot likvidáljuk, egyébiránt a halál oka csakis baleset lehet
A játékban lesz amolyan "film-noir ösztön" is
Dinamikus zene, számíts rá, hogy változni fog, valahányszor játszol egy pályán
A környezetben található tárgyak felhasználhatóak az ellenségek kifektetésére; remek példák: folytogatás elektromos vezetékkel, csillár, vízipipa, stb.
Visszatér a Glacier-2-es motor, tömeg-rendszerével több tucat embert is megjelenít a képernyőn
Részletes grafika, fantasztikus fényhatások, külső/belső helyszínek közti folyamatos átmenetek
A kezdő játékosok számára ott lesz az Instinct (ösztön) mód, amelyet bármikor kikapcsolhatunk majd a nehézség fokozásának érdekében
Az Instinct mód a következőkkel segít minket:
Röntgen-látás
A közeli NPC-k helyzetének és útvonalának jelzése narancssárga fénnyel
Használható tárgyak és speciális műveletek megvilágítása
Bizonyos képességek felfejlesztése (például nehezebben látnak át álcánkon az ellenfelek)
Az Instinct mód használata energiát emészt fel, amelyet csak az úgymond "Hitman" akciózásokkal nyerhetünk vissza, mint például a lopakodós gyilkolással
#tv#
Vonalkódos bérgyilkosunk 2012-ben vetkőzik neki ismét a piszkos melónak.
Platformok:
PlayStation 3
Xbox 360
PC