Heavy Rain: Arcok a karakterek mögött

2010. február 18.
2.9021
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Yoyo profilja, adatai
Yoyo
Elgondolkodtatok rajta valaha is, hogyan készülnek el a játékokban látható karakterek arcai? Vajon több személyből ollóznak össze egy virtuális embert, esetleg egyáltalán nem létező nők és férfiak jelennek meg a játékokban? Gyakran nem ez a helyzet.
 

Jó példa erre a Heavy Rain, amiben a karaktereket a hangjukat adó színészekről mintázták. Ez a metódus nem csak itt vált be, hiszen megannyi játékban láthattunk már hasonlót: többek között a Mass Effect karaktereit is élő személyekről mintázták. Természetesen nem Wrexre gondolunk.

Az alábbi képeken láthatjátok, hogy a legtöbb esetben szinte tökéletesen lemodellezték a szinkronszínészek arcát és testalkatát; ám egy két esetben csupán csak bizonyos karakterisztikákat emeltek csak a Heavy Rain világába. Ez utóbbira jó példa Madison, hiszen a vonásai csak nagyjából hasonlítanak a hangját adó szőke színésznőre. A tökéletes másolat egyik legszembetűnőbb esete nem más, mint Scott Shelby, akit szinte nem lehet megkülönböztetni Sam Douglastól. A képek alább, döntsétek el ti, hogy mennyire sikerült jól áthelyezni a színészeket a virtuális világba.
Heavy Rain: Arcok a karakterek mögött - 2. kép


Heavy Rain: Arcok a karakterek mögött - 3. kép


Heavy Rain: Arcok a karakterek mögött - 4. kép


Heavy Rain: Arcok a karakterek mögött - 5. kép

2 hozzászólás

Yoyo

16 éve, 7 hónapja és 27 napja

Hát ez is-az is. Filmszerű játék, játékszerű film.

válasz erre

Shade

16 éve, 7 hónapja és 27 napja

De ez most valami játék lesz egyátalán, vagy csak valami film szerű?

válasz erre
Heavy Rain
12.900 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja