Ez leginkább annak lesz betudható, hogy több nagy gyártó is jelezte immár a termelés megsokszorozását, az újabb és újabb modellek bemutatását. Nemrég a Sony alig néhány milliméteres saját fejlesztésű OLED kijelzőt mutatott be a két hete lezajlott Tokyo Display Show keretében, a Samsung pedig már a CES 2008 alkalmával kiteregette saját lapjait.
A diódás technológia elterjedése melletti érv a karcsúságán túl még a mintegy 40 százalékkal alacsonyabb fogyasztás, és az igen alacsony válaszidő is a folyadékristályos technológiához viszonyítva.
Hamarosan ezen képernyőkkel szerelt modellek ára is drasztikusan lecsökkenhet, mivel a következő időszakban az eddigi mennyiség sokszorosa kerül majd forgalomba. A Samsung például máris azt vette tervbe, hogy évenként duplázzák majd a termelést, így 2010-ben már 6 millió OLED képernyő hagyhatja el a gyártósorokat az idei másfél millióval szemben.
Ennek megfelelően eltelhet még jópár hónap, mire az OLED készülékek ára érezhetően lecsökken, ez persze nagyban függ majd a kereslettől is.