A játékbővítmények és extra tartalmak letöltése konzolos fronton eddig csak Sony-s és Microsoft-os kiváltság volt, de már nem sokáig, tudtuk meg Takashi Aoyama-tól, a Nintendo project vezetőjétől.
Állítása szerint hamarosan megjelennek az első letölthető tartalmak, melyekért Wii pontokkal fizethetnek a felhasználók. A kiegészítők a lemezes és WiiWare játkokhoz lesznek majd megvásárolhatók. Hogy pontosan mikortól, az még jelenleg nem tisztázott. Aoyama uraság szerint már nem kell sokat várni az első fecskékre.
A Lucas Arts hamarosan áttér egy új multiplatform fejlesztési megközelítésre, melyet a Sony újonnan bemutatott Phyre Engine-jének köszönhetünk. A gyatra Xbox 360 PlayStation 3 portok után most végre változni látszik a dolog. A jövőben a neves stúdió a multiplatform játékok esetében először a PlayStation 3 hardverét dolgozza meg alaposan és utána kezdik el a Microsoft-os verziót tető alá hozni. A stúdió bevallása szerint is nagyon nehéz a Sony üdvöskéjére fejleszteni, és az ehhez szükséges kiteket is későn kapták meg a Sony-tól, ám az új Phyre Engine-nek hála, megfordulni látszik az eddigi állás, tudtuk meg Haden Blackman-től a Game Developers Conference-en.
Amikor pénteken delután öt óra környékén bezárta kapuit az idei Game Developers Confrence, néhányan az utcán keresztül átsétáltak a Moscone Center déli szárnyába, ahol aznap kezdődött egy szintén rangos rendezvény, a WonderCon, mely a nemzetközi ComicCon-nak egy mini változata. Érdekes módon a Capcom is jelen volt a találkozón, ami azért meglepő, mert ezen esemény történetesen nem a játékokról szól. Ott állt egy stand és most jön a poén, az Okami Wii verziója feszített játszható formátumban. Az irányítási metódusok teljes leírása ki volt függesztve és mi naná, hogy ezt most be is mutatjuk Nektek. Bizony van élet a GDC-n túl is, csak a megfelelő helyen kell keresgélni, mint ahogy azt az eset leírása is kitűnően példázza.