Minderről Keiji Inafune, a cég produkciós igazgatója rántotta le a leplet, aki a Joystiq-nak adott exkluzív interjúban elmondta, hogy a játék folytatása közben tisztában voltak azzal, hogy az első rész egyik nagy hibája volt a rosszul belőtt nehézségi fokozat.
Éppen ezért, a Dead Rising 2 programozásakor kiemelt figyelmet fordítottak erre a részletre, és Keiji úr szerint sikerült olyan szintre emelniük a nehézségi fokozat behatárolását, hogy mindenki megtalálhatja majd a számára ideális beállítást. Persze Inafune óva int mindenkit attól, hogy azt higgye, most aztán roppant könnyű dolga lesz zombikat vadászni, sőt, éppen ellenkezőleg. Szerinte a késztermék így is komoly nehézségeket okozhat, aminek hála többször kell majd segítségért fordulnunk néhány éppen online lévő barátunkhoz, akiket bármikor behívhatunk egy kis aprításra, ha éppen a fejünkre nőnek az élőhalottak. Érkezés szeptember 3-án, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.