Berry a Skytornon több mint öt éve kezdett el dolgozni, amit aztán a csapatával félretett, amíg nekiálltak a Celeste tető alá hozásának, melynek megjelenése előtt Berry még azt nyilatkozta, hogy a projekt továbbra is életben van, hovatovább be fogják fejezni.
Ennek ellenére jött a törlésről szóló blogbejegyzés, amiből kiderül, hogy szimplán arról van szó, hogy a fejlesztési stádium alatt sosem tudták kitalálni, hogy milyen jellegű játék legyen valójában a Skytorn, mivel eredetileg egy procedurálisan generált kalandjátékot akartak összepakolni, melyben egy halál után vége a mókának, viszont ez szembemegy a metroidvania műfaj jellegzetességeivel.
Miután elvetették, hogy csak és kizárólag randomgenerált pályákból álljon a dolog, egy lineáris kalanddá kezdték átalakítani a Skytornt, ami továbbra is rendelkezett procedurálisan generált szintekkel, viszont egy idő után már ennek sem látták értelmét.
Bár a Skytorn nem fog elkészülni, múltkor már megtudtuk, hogy a Celeste után ismételten robbantanak valami nagyot a Matt Makes Games stúdióval közösen. Addig is nézzétek meg, milyen lett volna a Skytorn: