A felmérés az összes korosztály bevonásával készült, így leszűrhető belőle, hogy az USA-ban immár az idősebb generációk is tisztában vannak azzal, hogy milyen szerep jut az offline méida eszközeinek. S habár ragaszkodnak a jól bevált hírforrásokhoz, egyre szélesebb körben veszik igénybe az online média eszközeit.
Egy gyorsan változó világ részesei vagyunk. Mondhatnánk idevágó közhellyel miért is jut egyre kevesebb szerep korunkban a nyomtatott sajtónak, illetve a televíziónak. Mert ugyebár ez a helyzet ezekkel a médiumokkal. A világháló sokkal nyitottabb, akutálisabb, interaktív felület szemben például egy halom papírral, vagy a televízióval szemben, amely ma sokunk szemében úgy tűnik, mint egy statikus doboz, amely itt maradt még az előző évszázadból.
Ha viszont nem szeretnénk olyan szigorúak lenni a jó öreg hírforrásokkal szemben, akkor azt mondhatjuk, nem tűnnek el olyan könnyen, csak a szerepük változik meg. Értelemszerű hogy az esti híradó, meg a másnap reggeli napilap képtelen felvenni a versenyt a hírolvasókkal szemben. Ennek köszönhetően más szerepet kell, hogy betöltsenek, ha még érvényesülni akarnak. Ettől függetlenül az újságnak van szaga, és kevésbé rideg a tapintása mint a műanyagnak, ráadásul nem fagy le soha, ezért is marad mindig emberközelibb, mint a modern hírolvasás bármely eszköze.