Egy óra alatt megtermelte fejlesztési költségeit a Rogue Legacy

2014. március 18.
2.8091
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Újabb elképesztő indie-sikerről hallottunk a mai napra virradóra, a Cellar Door Games két tagja, avagy Teddy- és Kenny Lee nemrégiben megerősítették, hogy Rogue Legacy című alkotásuk a megjelenés utáni első órában visszahozta a munkálatokba ölt költségeket.
 

A fejlesztők elmondása szerint a 18 hónapig elhúzódott fejlesztési időszak során 14,878 dollárt költöttek, míg játékuk egyetlen óra alatt 15 ezer dollárt hozott számukra, tehát minden, az első óra után eladott példányból származó bevételt valódi profitként tudnak már elkönyvelni.

A Rogue Legacy egyébiránt már az első héten 100 ezer példányban kelt el, így a fejlesztőknek bizonyára alaposan megdagadt a bankszámlájuk ahhoz, hogy már most egy folytatáson, vagy egy új projekten dolgozzanak.
Rogue Legacy című alkotásuk a megjelenés utáni első órában visszahozta a munkálatokba ölt költségeket.'>
2 hozzászólás

totyak

12 éve, 2 hónapja és 23 napja

Megéri ilyen indie játékokat kreálni, nagy kasza van ezekben is.

válasz erre

fantis6

12 éve, 2 hónapja és 23 napja

szép eredményt értek el mosolygó smiley

válasz erre
Rogue Legacy
nincs ár
kövesd a játékot!
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Jön a Rogue Legacy folytatása

Jön a Rogue Legacy folytatása

legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljadog travel suitcase profilja