Ha a napokban vásároltál, vagy terveztél vásárolni valamilyen Razer terméket, mindenképp olvasd el az alábbi felhívást, amelyet szóról szóra közlünk!
Nyilatkozat az online Razer vásárlásokkal kapcsolatos jogosulatlan 90%-os kedvezménykódokról
A következő nyilatkozatot Min-Liang Tan, a Razer társalapítója, vezér- és kreatívigazgatója adta ki FaceBook oldalán:
Miközben meglenne a jogi lehetőségünk, hogy a rendeléseket törvényesen töröljük, a Razer-nél mindig is azt vallottuk, hogy az ügyfél az első, és ebben az esetben úgy döntöttünk, hogy tiszteletben tartjuk a Razer rajongók jogosulatlan kóddal leadott megrendeléseit, lehetővé tesszük a számukra, hogy a termékből egy-egy darabot saját használatra megvásároljanak. Sajnos mivel a termékeket jóval a költségek alatt értékesítjük, a rendelések teljesítése valószínűleg őrületes veszteséget fog okozni, ami - lévén kis cég vagyunk - fájdalmas lesz a számunkra, de a közösség számára megfelelőt szeretnénk tenni.
Az azonos termékből egynél többet tartalmazó rendelések esetén mindenki számára lehetőséget biztosítunk, hogy minden egyes rendelt termék első darabjára megkapja a 90%-os kedvezményt, de azonos termékek esetén a továbbiakra már nem jár a kedvezmény. Célunk, hogy a rajongóink, a játékosok és a közösség számára megfelelő módon járjunk el, nem pedig az, hogy a viszonteladók, vagy az ebből profitálni akaró vásárlók kedvében járjunk. Ez nem "gaming", és mi nem ezzel foglalkozunk.
Szóval ez a tervünk. Bele fog telni néhány hétbe (egyes esetekben néhány hónapba) hogy ezeket a rendeléseket feldolgozzuk és kiszállítsuk - számos rendelés teljesítésével hátralékban vagyunk, és a nagy kereslet miatt e termékek gyártását meg kellett rendelni - ezért kérjük a vásárlóinkat, hogy legyenek velünk türelmesek. Elnézést kérünk mindenkitől, akinek bosszússágot okoztunk vagy összezavarták a hét angliai eseményei, és nagyra értékeljük mindenkinek a türelmét és köszönjük minden vásárlónk támogatását. A játék nem áll meg!