Dying Light fejlesztői napló érkezett

2014. augusztus 31.
2.3331
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
A Dying Light játékot eredetileg idén őszre szerette volna befejezni a lengyel Techland stúdió (Call of Juarez, Dead Island), de még májusban elcsúsztatták a megjelenést, hogy a természetes mozgások kidolgozásán fáradozzanak, amely ebben a fejlesztői naplóban is szerepel.
 

Ebben a videóban a túlélő horror egyik legfontosabb részletét, a már említett Natural Movementet, vagyis természetes mozgást lehet megfigyelni, mely a parkour és a free running vegyítéséből jött létre.

Maciej Binkowski, a játék főtervezője mondta, hogy először speciális objektumokkal akarták megoldani ezt a mozgást, de 50 000 ilyen tárgy után látták, hogy más megoldást kell keresniük, ezért alkották ezt meg. A videóban megfigyelhető az is, hogy ezzel gyakorlatilag mindenre fel lehet mászni. A játék egyik programozója szerint öt-hat óra kell hozzá, hogy a játékosok elsajátítsák, utána teljesen természetes lesz.

#tv#
Dying Light játékot eredetileg idén őszre szerette volna befejezni a lengyel Techland stúdió (Call of Juarez, Dead Island), de még májusban elcsúsztatták a megjelenést, hogy a természetes mozgások kidolgozásán fáradozzanak, amely ebben a fejlesztői naplóban is szerepel.'>
3 hozzászólás

NomarCube

11 éve, 8 hónapja és 24 napja

A parkourkodás már a beta-alpha-preview-akármiben is jó volt, akárcsak a grafika. Csak jönne már!

válasz erre

totyak

11 éve, 8 hónapja és 25 napja

Legalább ennyiben más, mint a többi tucat zombi játék.

válasz erre

fantis6

11 éve, 8 hónapja és 25 napja

jó játék lesz, a parkuor jelenetek nagyon bejőnek mosolygó smiley

válasz erre
Dying Light
8.100 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások