A Splash Damage és a Bethesda közös gyermekéről, a Brinkről, eddig is tudtuk, hogy elsősorban a többjátékos és a kooperatív élmények minél teljesebbé tételére fókuszál.
Így senkit sem értek igazán meglepetésként a minap elhangzó mondatok, amelyek Paul Wedgwood (a fejlesztőcsapat főnöke) ajkait hagyták el, és a single-, valamint multiplayer közötti kapcsolatról regéltek. Az úriember állítása szerint az egyjátékos mód "meg fogja tanítani az embereket, hogyan legyenek jók multiplayer shooterekben". Meglehetősen érdekes elgondolás, szerencsére áll még körülötte néhány másik szó, amelyek megvilágosítják, hogyan is kell érteni ezt pontosan.
"Kezdettől fogva az a célunk, hogy amíg az emberek a single player shooterünkkel játszanak, mellékesen megtanítsuk őket, hogyan legyenek jók multiplayer lövöldékben is. A játék egy bizonyos pontjánál azt mondjuk nekik: Miért nem próbálod ki a co-opot, és nézed meg, az hogyan megy? A következő misszióban kétszer annyi tapasztalati pontot fogunk adni, ha kooperatívan játszol valaki mással." Természetesen nem lesz kötelező az emberi játszótársakat keresni, "a program csak annyira fog erre kényszeríteni, mint az összes többi tripla A kategóriás lövöldözős játék".
Bár nem teljesen egyértelmű, hogy a fentebb vázolt ötlet hogyan segíti hozzá a gamereket, hogy jobban érvényesüljenek az emberi intelligencia által vezérelt célpontok ellen, bízzunk a Splash Damage szakértelmében. A Brink jövő tavasszal várható PC, Xbox 360 és PS3 platformokra.