Könyörtelen hozzáállásuk oka nem más, mint a többi játékos érdekeinek szem előtt tartása.
Egy interjúban Richard azt ecsetelte, miért nem kell majd az "átlagos" felhasználóknak tartaniuk a rettegett "sniperesektől", azaz mesterlövészektől:
"A Brink valóban nem támogatja majd kielégítően az efféle típusokat. Tehát, ha a szóban forgó játékosok csak ülni akarnak ott a Grassy Knoll közepén az egész meccs alatt és 'one-hit-kill'-ezni, hát igencsak csalódniuk kell majd, de mindezt pusztán a többi játékos csorbítatlan szórakozásáért tesszük: azért, hogy lehetőleg ne egy játékos érezze jól magát a nyolcból, hanem mind a nyolc."
A Brink-ben persze továbbra is temérdek módon fejleszthetjük és szabhatjuk testre fegyvereinket, adhatunk hozzájuk távcsöveket, stb., a pályák, valamint a folyamatosan változó csapat-feladatok mellett azonban egyszerűen nem lesz majd kifizetődő a "kempelés"; lesújtó eredményeket érünk csak el, ha egy placcon gubbasztva akarjuk majd borotválni a népet, csak hogy közben limonádézhassunk és nézhessük a focit.
A Brink május 20-án kerül a polcokra, s játszható lesz Xbox 360, PlayStation 3 továbbá PC-felületen.