Breach: Az első képek és információk

2010. március 27.
2.1891
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az Atomic Games gárdája az utóbbi időszakban a hányatott sorsú Six Days in Fallujah nevezetű alkotásával került be a játékosok látókörébe.
 

Ezt a projektet pénz és kiadó híján bespájzolták, és új produktum fejlesztésébe kezdtek, amelyet a hét elején jelentettek be. A Breach címet viselő játékról akkor még nem sokat árultak el, mindössze annyit, hogy a két nagy konzol mellett PC-re is elkészül, valamint egy FPS lesz. Az első részletekre és az ezekkel párhuzamosan feltűnő screenshotokra szerencsére nem kellett sokat várnunk, máris megkaptuk őket, hála a napokban zajló PAX East 2010 rendezvénynek, ahol a srácok játszható formában mutatták be gyermeküket.

A Breach kizárólag multiplayer játékmódokkal lesz felvértezve, és dobozos formában nem, mindössze digitális letöltés útján szerezhetjük majd be. A játék a Six Days in Fallujah technológiáját használja, amelyből elsősorban a környezet rombolhatóságát kell kiemelni, amely hasonló színvonalú lesz, mint a Battlefield: Bad Company 2-ben, illetve a Red Faction: Guerrillában tapasztaltak. Ám a csapat elnöke szerint - ellentétben a BC2-vel - teljes fizikai szimulációt használnak a rombolás minél tökéletesebb megvalósítására. Ennek köszönhetően például képesek leszünk csupán 1-1 téglát kilőni a falból, így teremtve ideális lőállást magunknak. Emellett a fedezékrendszer sem kispályás, szorosan összefügg a tereptárgyak formálódásával, hiszen a robbanásoknak hála mindig bőségesen el leszünk látva megfelelő fedezékkel, amelyeket remekül ki is tudunk majd használni.

Az akcióba 5 kaszttal (egyelőre a Rifleman ismert) vethetjük bele magunkat, amelyek közül 1-et nem használhatunk rögtön, hanem fel kell oldanunk. Mindannyiuk különböző lőszerszámokkal és eszközökkel van megáldva, utóbbiakból 12 lesz összesen, mindegyiket alkalmazza a CIA a való világban. Tapasztalati pontokat szerezhetünk az ellenfelek likvidálásával, amelyeket fegyverek, szerszámok és perkek vásárlására fordíthatunk. A sebzési rendszer valósághű, egy fejlövés minden esetben végez a célponttal. Az élet nem regenerálódik misztikusan, és nincsenek mágikus medkitek sem.

Az Atomic Games a Battlefield 1943 modelljét kívánja követni, azaz a Breach sem teljes árú lesz, 15 dollárért cserébe tölthetjük majd le. A nyár folyamán először konzolokra, majd pár héttel később PC-re érkezik. Kezdetben 4 pályával lesz ellátva, és további 2 is megnyílik, amint sikerül teljesíteni a közösség számára kitalált célokat, amely megoldás szintén a Battlefield 1943-ra hajaz.

Breach: Az első képek és információk - 2. kép


Breach: Az első képek és információk - 3. kép


Breach: Az első képek és információk - 4. kép


Breach: Az első képek és információk - 5. kép


Breach: Az első képek és információk - 6. kép


Breach: Az első képek és információk - 7. kép


Breach: Az első képek és információk - 8. kép


Breach: Az első képek és információk - 9. kép


Breach: Az első képek és információk - 10. kép


Breach: Az első képek és információk - 11. kép

3 hozzászólás

marco

16 éve, 6 hónapja és 7 napja

Shade írta:
Akkormost, ebben lehet repülni? Mert a felső és az alső képet nemtudom azonosítani. röhögő smiley
Szvsz éppen felrobban a csávó alatt valami. Vagy ugrál.röhögő smiley

válasz erre

Shade

16 éve, 6 hónapja és 7 napja

Akkormost, ebben lehet repülni? Mert a felső és az alső képet nemtudom azonosítani. röhögő smiley

válasz erre

marco

16 éve, 6 hónapja és 7 napja

Jól néz ki, tetszik. Amúgy is szeretem az ilyen jellegű játékokat. Ez meg különösen értékelem: "képesek leszünk csupán 1-1 téglát kilőni a falból, így teremtve ideális lőállást magunknak".

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja