A mai napon pedig a BioWare egyik megmondóembere, Daniel Erickson intézett pár nagyon kedves szót eme rendszerhez, úriemberünk szerint ugyanis lényegesen könnyebb személyi számítógépekre játékot fejleszteni, mint konzolokra, elsősorban a kötetlenség, és a határtalanság miatt.
Daniel egy, a CVG-nek adott interjúban elmondta, hogy két-három évente folyton előkerül a PC-s játékok és a fantasy halála. Viszont a legjobb és legnagyobb játékok mégis mindig erre a platformra születnek, elég csak a World of Warcraft-ra gondolni, amit szószólónk csak burkolt formában jegyzett meg a nyilatkozat alatt. Arról azonban már nyíltan beszélt, hogy a PC kezelőfelülete, avagy az egér és a billentyűzet kombója sokkal kötetlenebb, mint a konzolos kontrollerek, és bár tisztában vannak a BioWare berkein belül is a platform hátrányaival, azért mégsem lehet kérdés, hogy a PC még mindig elsőbbséget élvez a konzolokkal szemben, ha játékfejlesztésről van szó, mert sokkal kevesebb határt kell felállítani egy ilyen cím programozásakor. Így volt ez a Dragon Age: Origins, és így lesz a Star Wars: The Old Republic esetében is. Még hogy a PC nem játékra való, ki is állított ilyen balgaságot?