Bioshock Infinite: Multi nélkül

2010. augusztus 21.
4.1201
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Scal profilja, adatai
Scal
A BioShock máig úgy él az emberi emlékezetben mint egyike a nagy megosztó játékoknak.
 

Egyesek istenítették, másokat abszolút hidegen hagyott miután végigjátszották. Megint mások le sem ültek elé. A játék meglepő és addig kiaknázatlan világot varázsolt a játékos elé mindezt üdítően látványos grafikával és játékmenettel megspékelve. Érthetetlen módon hiányzott belőle a többjátékos mód, és a jelek szerint ebben hasonlítani fog rá a folytatás is.

Kevin Levine szerint az Infinite ugyancsak az egyjátékos küldetésre fog hangsúlyt fektetni. Elmondása szerint leginkább azért, mert csak időt, energiát, és persze pénzt von el egy kötelező multiplayer opció beintegrálása. A játékosoknak mára tengernyi választási lehetősége van, ha multizni szeretnének: Call of Duty, Halo, UT, stb. És inkább ezeket a több éve jól bevált és bizonyított játékokat fogják előnyben részesíteni ha össze szeretnék mérni erejüket. Ilyen nagyágyúk közé pedig betörni jelenleg nagyon nehéz, közösséget gyűjteni, akik leginkább egy bizonyos játék mellett teszik le a voksukat.

A Kreatív Igazgató elmondta azt is, ugyan még nem döntöttek véglegesen, de eleddig nem igazán gondolkodtak a multi lehetőségén. Személy szerint sokkal inkább tartja fontosnak egy ötletekkel és új lehetőségekkel kecsegtető játék megalkotását, mint labirintusszerű, de minden kreativitást nélkülöző pályák végtelen generálását. Az elmondottak mindenképpen érdekesek, hiszen voltak a történelem során olyan játékok, ahol a multi inkább érdekes adaléknak minősült, semmint egy önállóan is élvezetes funkciónak, pl. Giants: Citizen Kabuto, és való igaz, hogy az Unreal Torunamenteket sem azért szeretjük, mert ott meg mindenképpen kell már lennie egy single-player opciónak. Mindenki csinálja azt, amihez a legjobban ért.
BioShock máig úgy él az emberi emlékezetben mint egyike a nagy megosztó játékoknak.'>
11 hozzászólás

Scal

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Hm, Longest, örök etalon. Én kb. olyan 4-5 alkalommal tutira végigtoltam már. TPS-ből talán csak aRune, meg a Drakan tetszik annyira, hogy újra elő-elővegyem. De ki tudja, az Omikron se egy szépség, vagy az Anachronox. melegen ajánlom mindkettőt ha még nem találkoztál velük. Vagy az Oni. A Lara Croftok már tényleg nagyon csúnyák.

Nem hinném hogy sznob lennél. röhögő smiley A legótvarabb játékélményem, a Septerra Core volt, mondom kész hányinger. Aztán rajta lógtam kb 2 hétig non stop. De pl. az Alone in the Dark első részét is pár éve nyomtam végig.

Fallout szintén nagyon kedves. Talán 10* nyomtam végig, de lehet többször. Hinnéd, hogy egy állat 20 perc alatt végignyomta?!

Kalandjátékból szerencsére úgy elvagyok maradva, hogy még évekig lesz mit bepótolnom.

No azért ott volt még a Westwood, az Ensemble Studios, meg még jó páran a régi nagyok közül. De em akarok kukacoskodni. röhögő smiley

válasz erre

Lac

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Scal írta:
Persze hogy ők vannak kisebbségben, mert a legtöbben csak hozzácsapják. Épp azért hoztam fel ellenpéldákat, hogy ha igényesek készítik, akkor bizony mindét része jól sülhet el. De ehhez igazi profizmus, vagy hatalmas mák kell. Kiegészíteném mondandómat, hogy mindössze 12 éve vagyok aktív gémer, de ez sosem akadályozott meg abban, hogy olyan játékokkal is nyomuljak, melyek bőven ez idő előtt születtek volna. kacsintó smiley Te se tedd, mert nagy sok jó élménytől fosztod meg magad. Ha más nem egy-egy demo erejéig próbálj ki mindent.

Nekem már most fájnak azon játékok (és filmek) amiket halálom után készítenek, ergo lemaradok róluk.
Ha régebbi játékokkal játszok, azok inkább kalandjátékok - pont pár hete toltam végig második alkalommal a The Longest Journey-t. A gond az, hogy bár számos játék tényleg nagyszerű, FPS/TPS játékkal nem nagyon szeretek játszani a múlt évezredből a technikai színvonaluk miatt.

Most nem a sznob beszél belőlem - aki ismer, az tudja, hogy nálam általában a grafika a legutolsó szempont -, de szerintem ez az a két műfaj, ahol azért számít a kinézet, az alsó határ a Quake 3 színvonala. Ami azt megüti, azt tárt karokkal fogadom - a Jedi Knight 2 és a CoD első része veterán nehézségen örök favorit, de például a Quake 2-t sohasem szerettem. RPG-k és kalandjátékok esetében már nem vagyok ilyen válogatós, nagyon szeretem mind a Fallout első részét, mind a fentebb említett The Longest Journey-t. Sajnos azonban ez már kihalt műfaj, és bár néha becsúszik egy-egy Machinarium szintű csoda, ez évi egy, maximum két játékot jelent.

Ha megnézzük, talán az egyetlen olyan cég, ami maradéktalanul meg tudott felelni a játékaiban mindkét szegmens rajongóinak, az a Blizzard. Diablo, Warcraft, StarCraft - nem véletlen klasszikusok, és ezt úgy mondom, hogy sem a hack&slash, sem a stratégiai játékokat nem szeretem.

válasz erre

Scal

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Persze hogy ők vannak kisebbségben, mert a legtöbben csak hozzácsapják. Épp azért hoztam fel ellenpéldákat, hogy ha igényesek készítik, akkor bizony mindét része jól sülhet el. De ehhez igazi profizmus, vagy hatalmas mák kell. Kiegészíteném mondandómat, hogy mindössze 12 éve vagyok aktív gémer, de ez sosem akadályozott meg abban, hogy olyan játékokkal is nyomuljak, melyek bőven ez idő előtt születtek volna. kacsintó smiley Te se tedd, mert nagy sok jó élménytől fosztod meg magad. Ha más nem egy-egy demo erejéig próbálj ki mindent.

Nekem már most fájnak azon játékok (és filmek) amiket halálom után készítenek, ergo lemaradok róluk.

válasz erre

Lac

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Scal írta:
Ez azért érdekes, mert a Quake is alapvetően egy single volt, és a multis - ami később lett - sokkal nagyobb port kavar. Unrealból az első rész single volt - és imádták - de én a mai napig nem tudtam végigtolni, ellenben az UT-nek olyan adrenalinpumpáló reje van, hogy teljesen kész vagyok tőle. Volt egy idő, amikor már nem is engem utáltak, hanem a karakteremet, akivel játszottam.

WarCraft 3-ból meg nem mondanám melyik tetszik jobban. Az epikus egyjátékos rész - hozzáteszem, nálam kevesebben utálták Arthas 1.0-ás verzióját - vagy a multi amiben széjjel lehet szívatni a haverok agyát. És a StarCarft ugyanez. 12!!!! éve játszanak vele folyamatosan. Én az alapvető bajt abban látom, hogy sok játékhoz csak hozzácsapják, hogy legyen multi is mert az is kell. Sajnos pesti tartózkodásom alapjában változtatta meg a gondolkodásomat életről, pénzről, szinte mindenről.
Kiegészítem akkor a mondandómat annyival, hogy mindössze hatodik éve vagyok aktív gamer, és a 2004 óta készült játékok nagy részére a a jellemző, hogy csak hozzácsapják a multit, így főképp azokra gondoltam amikor az elméletemről írtam. Amiket te írtál, azok a játékok mind erősek, viszont még "előttem készültek", így azokra nem is gondoltam. Nem beszélve arról, hogy a kétezres évek előtt/környékén még nem volt ekkora a piac, és könnyebben lehetett érvényesülni. A jelenkorra az "és" helyett a "vagy" a jellemző. Crysis? Nagyszerű single, gyenge multi. Far Cry 2? Szintén. CoD 6? Gyenge egyszemélyes, erős multi. Kivételek nyilván akadnak (bár még nem játszottam vele, állítólag nagyon jól sikerült a Starcraft 2 mindkét szegmense), de ők vannak kisebbségben.

válasz erre

Scal

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Ez azért érdekes, mert a Quake is alapvetően egy single volt, és a multis - ami később lett - sokkal nagyobb port kavar. Unrealból az első rész single volt - és imádták - de én a mai napig nem tudtam végigtolni, ellenben az UT-nek olyan adrenalinpumpáló reje van, hogy teljesen kész vagyok tőle. Volt egy idő, amikor már nem is engem utáltak, hanem a karakteremet, akivel játszottam.

WarCraft 3-ból meg nem mondanám melyik tetszik jobban. Az epikus egyjátékos rész - hozzáteszem, nálam kevesebben utálták Arthas 1.0-ás verzióját - vagy a multi amiben széjjel lehet szívatni a haverok agyát. És a StarCarft ugyanez. 12!!!! éve játszanak vele folyamatosan. Én az alapvető bajt abban látom, hogy sok játékhoz csak hozzácsapják, hogy legyen multi is mert az is kell. Sajnos pesti tartózkodásom alapjában változtatta meg a gondolkodásomat életről, pénzről, szinte mindenről.

válasz erre

Lac

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Scal írta:
Lac: a TF2 egy ideje már itt pihen a polcomon, csak hát az időtényező röhögő smiley de majd valamikor sort kerítek rá.

A Bioshockos dolog egyébként szerintem tipikus pr duma Ennyi erővel senki más nem fejlesztene multit csak a Valve, Id, meg az Epic. Egy olyan világban, ahol mindent az határoz meg, mennyi pénzt tudnak belőle csiholni, kizárólag ez is dönti el, hogy legye-e multi vagy sem. Amikor egy olyan bandát mint a Westwood szétrúgnak öt perc alatt, én már nem hiszek semmiben.
Jogos, bár az én meglátásom szerint a legjobb játékok általában azok, amelyeket nem fejlesztenek mindkét irányba. Rákoncentrálnak vagy a single vagy a multiplayerre és abból hozzák ki a maximumot. Kivételek nyilván vannak, de általánosságban ez igaz.

válasz erre

Scal

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Lac: a TF2 egy ideje már itt pihen a polcomon, csak hát az időtényező röhögő smiley de majd valamikor sort kerítek rá.

A Bioshockos dolog egyébként szerintem tipikus pr duma Ennyi erővel senki más nem fejlesztene multit csak a Valve, Id, meg az Epic. Egy olyan világban, ahol mindent az határoz meg, mennyi pénzt tudnak belőle csiholni, kizárólag ez is dönti el, hogy legye-e multi vagy sem. Amikor egy olyan bandát mint a Westwood szétrúgnak öt perc alatt, én már nem hiszek semmiben.

válasz erre

Lac

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

A Bioshocknak csak az első részével játszottam, de valahogy nem fogott meg. Az mindenesetre pozitív, hogy kihagyják a multit, pont a fentebb felsorolt indokok miatt. Aki másokkal akar játszani, az úgyis az arra szakosodott játékokban találhatja meg az igazi élményt, nem beszélve arról, hogy már tényleg kismillió multi-only game van a piacon.

Scal: nagyon ajánlom a TF2-t, az egyik legjobb multis játék a piacon. Állandó eventek, állandó support, nem beszélve az eltérő karakterosztályokról.

válasz erre

Scal

16 éve, 1 hónapja és 10 napja

Ha multi akkor csak UT! Team fortresst is kipróbálnám egyszer, bár lehet a röhögéstől nem tudnék célozni. 10-12 éve még aktívan quakeztem, állandóan este 11-e értem haza, anyám legnagyobb örömére. kacsintó smiley

válasz erre

marco

16 éve, 1 hónapja és 11 napja

Nekem sem jön be a stílusa. És multizni sem szoktam.mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

16 éve, 1 hónapja és 11 napja

de utálom ezt a gamét

válasz erre
BioShock
15.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
MaryRichard profilja