Egyesek istenítették, másokat abszolút hidegen hagyott miután végigjátszották. Megint mások le sem ültek elé. A játék meglepő és addig kiaknázatlan világot varázsolt a játékos elé mindezt üdítően látványos grafikával és játékmenettel megspékelve. Érthetetlen módon hiányzott belőle a többjátékos mód, és a jelek szerint ebben hasonlítani fog rá a folytatás is.
Kevin Levine szerint az Infinite ugyancsak az egyjátékos küldetésre fog hangsúlyt fektetni. Elmondása szerint leginkább azért, mert csak időt, energiát, és persze pénzt von el egy kötelező multiplayer opció beintegrálása. A játékosoknak mára tengernyi választási lehetősége van, ha multizni szeretnének: Call of Duty, Halo, UT, stb. És inkább ezeket a több éve jól bevált és bizonyított játékokat fogják előnyben részesíteni ha össze szeretnék mérni erejüket. Ilyen nagyágyúk közé pedig betörni jelenleg nagyon nehéz, közösséget gyűjteni, akik leginkább egy bizonyos játék mellett teszik le a voksukat.
A Kreatív Igazgató elmondta azt is, ugyan még nem döntöttek véglegesen, de eleddig nem igazán gondolkodtak a multi lehetőségén. Személy szerint sokkal inkább tartja fontosnak egy ötletekkel és új lehetőségekkel kecsegtető játék megalkotását, mint labirintusszerű, de minden kreativitást nélkülöző pályák végtelen generálását. Az elmondottak mindenképpen érdekesek, hiszen voltak a történelem során olyan játékok, ahol a multi inkább érdekes adaléknak minősült, semmint egy önállóan is élvezetes funkciónak, pl. Giants: Citizen Kabuto, és való igaz, hogy az Unreal Torunamenteket sem azért szeretjük, mert ott meg mindenképpen kell már lennie egy single-player opciónak. Mindenki csinálja azt, amihez a legjobban ért.