A BioShock készítője szerint a szűklátókörű fejlesztők "megb***hatják"

2011. november 03.
2.0101
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
A BioShock-ot világra jötte óta egy rendkívül igényes és sokrétű alkotásként tartják számon, s ez látszólag éppen elég ahhoz, hogy Ken Levine, a játék egyik alkotója minden olyan fejlesztőt fiktív és mediterrán tájakra küldjön, akik szerint egy játékot csak bizonyos módokon lehet megalkotni és eretnekség letérni a kitaposott ösvényről.

Ken Levine meglátása szerint a videojátékok fejlesztése nem feketéből és fehérből áll: nincs jó vagy rossz út.
 



"Úgy vélem, számos módszerre nyitottnak kell lenned" - felelte Levine, amikor arról kérdezték, ragaszkodni fog-e az Irrational Games a "BioShock formulához" az elkövetkező címek esetében.

Akárhogy is tesz a stúdió, az biztos, nem pusztán a cutscene-ekre és a sztorira támaszkodnak majd; maga a játékos is szerves részét fogja képezni a történetnek, hiszen számos mozzanat az Ő fantáziájára lesz bízva.

"És szerintem ezt sokan szeretnék" - folytatta. - "Biztos sokan akadnak, akik azt kívánják, hogy pontosan úgy kapják kézhez a történetet, ahogy azt a készítőknek szándékukban áll tálalni, és ez rendben is van. Ugyanakkor véleményem szerint néhányan nagyra becsülik, hogy ilyen szinten megbízunk bennük."

Amikor Levine-t arról faggatták, mit gondol azokról a fejlesztőkről, akik szerint bevett módszerekkel érdemes egy játékot készíteni, ő így felelt:

"Most komolyan, ők megb***hatják."

A BioShock Infinite-t, az Irrational társulat következő játékát jövőre tervezik útjára bocsátani Xbox 360-on, PS3-on és PC-n.
BioShock-ot világra jötte óta egy rendkívül igényes és sokrétű alkotásként tartják számon, s ez látszólag éppen elég ahhoz, hogy Ken Levine, a játék egyik alkotója minden olyan fejlesztőt fiktív és mediterrán tájakra küldjön, akik szerint egy játékot csak bizonyos módokon lehet megalkotni és eretnekség letérni a kitaposott ösvényről.

Ken Levine meglátása szerint a videojátékok fejlesztése nem feketéből és fehérből áll: nincs jó vagy rossz út.'>
4 hozzászólás

Vendég

14 éve, 7 hónapja és 15 napja

Na hát akkor ezt megmondta.röhögő smiley

válasz erre

Kekmedve

14 éve, 8 hónapja és 21 napja

Jaú poszt, mint mindig!mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 9 hónapja és 26 napja

Fiktív és mediterrán...mosolygó smileymosolygó smileymosolygó smiley Kész!mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 9 hónapja és 26 napja

Laza szövegmosolygó smiley

válasz erre
BioShock
15.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Magnumpi profilja