Bezárják a Krome Studiost

2010. október 16.
1.7651
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Scal profilja, adatai
Scal
Mindig szomorú arról hírt adni, amikor egy újabb fejlesztőcsapat megy a darálóba, és ez bizony a Krome esetében sincs másképp.
 

Bár csak rebesgetik, de szinte 100% hogy jövő hétfőn végleg lehúzzák a rolót az ausztrál fiúknál. Idén augusztusban már hírt adtak arról, hogy az Adelaideben található stúdiójukat kénytelen voltak bezárni, valamint a maradék kettőtől is több dolgozót elbocsátottak - körülbelül 100 főt. Az utóbbi időben egyre kevesebb hírt adtak maguk felől és jelenlegi fejlesztéseik is igen csak belassultak.

A Krome-ot 1999-ben alapította három tehetséges srác. Robert Walsh - jelenleg a csapat igazgatója -, Steve Stamatiadis - a csapat kreatív igazgatója - és John Passfied - aki elhagyta a csapatot még 2005-ben. Azóta három városban volt bázisuk; Melbourne, Brisbane, és a nem rég bezárt Adelaide. Az elmúlt időben 19 címet tettek le az asztalra, és szinte valamennyi platformra fejlesztettek. Legismertebb alkotásaik, a Spyro, the Dragon, vagy a Ty the Tasmanian Tiger. Játékaikat vidám színvilág, erőszakmentesség, és hihetetlen kreativitás jellemezte. A jelenleg is munkában álló 250 dolgozót szélnek eresztik, s ezzel az ausztrál kontinens legnagyobb fejlesztőcsapata adja be a kulcsot. A Krome-tól senki nem kívánta kommentálni mi is áll a dolgok hátterében.
6 hozzászólás

totyak

15 éve, 10 hónapja és 25 napja

Azt hiszem van is egy ilyen mondás, hogy "mindig a jók mennek el". Na az most nagyon illik ide.

válasz erre

Scal

15 éve, 10 hónapja és 26 napja

napokban pont én is ezen gondolkodtam, lehet nem is azért fogok kevesebbet játszani mert úgymond kiöregszem belőle, hanem egész egyszerűen nem lesz mivel, pl. még csak 10-12 éve játszom aktívan, de ha így folytatom, 40 éves koromra nem marad semmi röhögő smiley

és ugyanez a mentalitás igaz a filmekre, - lásd milyen kínálat volt az idei, nincs egy normális akciófilm, nem lehet cigizni, csúnyán beszélni - meg mindenre, kezdünk egy olyan gibsoni világkép felé rohanni, hogy elborzaszt

válasz erre

marco

15 éve, 10 hónapja és 26 napja

Sok régi nagy név tűnik el sajnos. És ami marad, az mind a pénzorientált produktumok híve. Olcsón ****t, 2000%-os haszonnal. Azért 10-15 éve mennyire másról szólt még a játékipar... Ez a világ már nem az a világ...

válasz erre

Scal

15 éve, 10 hónapja és 26 napja

igazság szerint én azután már semmin nem tudok meglepődni, hogy a Westwood-t szétrúgták, pedig nem is volt rossz játékuk, talán csak nem mertek annyit újítani, meg az Ensemble Studios is, itt tényleg nincs senki biztonságban

válasz erre

Vendég

15 éve, 10 hónapja és 26 napja

ez sajnos mindig így van.szomorú smiley a jók, érdekesek esnek ki, a tömegterméket gyártók meg maradnak. nem igazságos.

válasz erre

marco

15 éve, 10 hónapja és 26 napja

Megint egy jóféle produktumokat hozó csapat...szomorú smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaDav2377 profilja