A játékról bár aprólékos bejelentés érkezett, nagyon nehéz írásban átadni miről szól, de azért megpróbáljuk. A Rock of Ages betöltése után a mély stratégia és a rombolós akciójáték stílusok vegyülnek majd, méghozzá komoly művészettel párosítva.
A játékmenetben ez nagyjából annyit tesz, hogy van egy várunk, amit nekünk minden áron meg kell védenünk. Az ellenfél egy óriási kőgolyóval szeretné elpusztítani építményünket, azonban amíg eléri kastélyunkat a guruló szörnyeteg, hosszú utat kell megtennie, és ezen az úton kell felépítenünk számára olyan akadályokat, hogy mielőtt még elérné célpontját, darabjaira hulljon szét. Ha sikerült kivédenünk a támadást, akkor utána mi kerülünk a támadó szerepébe, és ránk hárul a feladat, hogy egy óriási kőgolyót irányítva, a lehető legtöbb védekező objektumot szétzúzva - ebből lesz pénzünk saját védvonalat építeni -, eljussunk az ellenfél kastélyához, és ott bezúzzuk a főkaput. Érdekes koncepció, bár a Zeno Clash után furcsa irányvonal. A Rock of Ages érkezik jövő tavasszal, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.