A Ubisoft szerint megfelelő stratégiával véget lehet vetni a kalózkodásnak

2010. július 06.
1.6590
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Lilith profilja, adatai
Lilith
Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója a kalózkodásról és az Always On DRM-ről nyilatkozott a német nyelvű Spiegel Online magazinnak adott interjújában.

A férfi szerint ez egy állandó probléma, de megfelelő stratégiai módszerekkel véget lehet vetni a kalózkodásnak. Ha teljes sikert nem érnek el az sem gond, mert a véleménye szerint már akkor jobb lenne a helyzet, hogyha valamennyire sikerülne nekik visszaszorítani ezt a problémát, ha kis mértékben oldják meg a dolgot, már az is haladás.

"Igazából itt harcról van szó, amely két fél között zajlik, mindkét tábornak az az érdeke, hogy játszhatóak és élvezhetőek legyen a programok. Mi azt szeretnénk, hogy az alkotók pénzt kapjanak a munkájukért, a többiek pedig ingyenesen szeretnének szórakozni. Azt szeretnénk elérni, hogy jobban megérje az embereknek úgy játszani, ha fizetnek érte, tehát magasabb színvonalat biztosítanánk nekik. Az a probléma a jelenlegi DRM rendszerünkkel, hogy a fizető ügyfeleknek állandó internetkapcsolattal kell rendelkezniük, hogy igénybe vehessék, de sajnos így se működik teljesen megfelelően. A felhasználókat biztosítjuk afelől, hogy ez a probléma nem történhet meg újra a jövőben. Mi is nagyon csalódottak vagyunk, hogy nem működik teljesen jól ez a rendszer, de nem mondunk le róla, hanem orvosolni fogjuk a hibát" -nyilatkozta Yves Guillemot.
6 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

16 éve, 2 hónapja és 1 napja

[Tiltott felhasználó!]

fabre

16 éve, 2 hónapja és 2 napja

Nem interneten keresztul kéne ezt megoldani ,sztem !!

válasz erre

skyman

16 éve, 2 hónapja és 2 napja

Lac írta:
Igen, ez tipikus példája annak, hogy az szív, aki megvette. Az az igazság, hogy nem is nagyon értem egyes DRM-ek lényegét. Ebben az "állandó internetes kapcsolat" dologban megvolt ugyan a potenciál, de vegyük például azt, amikor korlátozzák a játék telepítését. Most őszintén, melyik kalózcsoport a nagyobb? Amely tagjai letöltik a játékot, vagy az a pár ember, aki odaadja az eredeti lemezt a haverjának?

Az új DRM-mel megint hasonló a helyzet. Aki letöltötte, azt nem zavarja, vígan tud játszani netkapcsolat nélkül is, aki viszont megvette, az minden egyes viharnál kezdhet imádkozni...
Hát sajnos ez igy igaz.
Illetve még mondom az én eshetőségemet is. Mobil netem van, "2g"-vel hasitok, ami max 53,6 KB/SEC-et jelent, de sajnos meg ettöl is elmarad a valós sebesség.
Most üljek szimplán fél, esetleg egy órát a gép elött, akkor már inkább nem veszem meg az egész játékotwtf smiley

válasz erre

Lac

16 éve, 2 hónapja és 2 napja

skyman írta:
Csak ilyenkor nem gondolnak bele abba, hogy van akinek pont ilyenkor, az internethasználat kötelezettsége miatt, kezd galibát okozni a játék használása. Ugyérzem ez már nagyon erőltetett, hisz mindig lesz olyan személy aki megoldja, hogy a játék megvétele nélkül játszható legyen a játék. És azt a rengeteg pénzt amit ennek szentelnek, azt nyugodtan áldozhatnák, a játékélmény fookozására.
Igen, ez tipikus példája annak, hogy az szív, aki megvette. Az az igazság, hogy nem is nagyon értem egyes DRM-ek lényegét. Ebben az "állandó internetes kapcsolat" dologban megvolt ugyan a potenciál, de vegyük például azt, amikor korlátozzák a játék telepítését. Most őszintén, melyik kalózcsoport a nagyobb? Amely tagjai letöltik a játékot, vagy az a pár ember, aki odaadja az eredeti lemezt a haverjának?

Az új DRM-mel megint hasonló a helyzet. Aki letöltötte, azt nem zavarja, vígan tud játszani netkapcsolat nélkül is, aki viszont megvette, az minden egyes viharnál kezdhet imádkozni...

válasz erre

skyman

16 éve, 2 hónapja és 2 napja

Csak ilyenkor nem gondolnak bele abba, hogy van akinek pont ilyenkor, az internethasználat kötelezettsége miatt, kezd galibát okozni a játék használása. Ugyérzem ez már nagyon erőltetett, hisz mindig lesz olyan személy aki megoldja, hogy a játék megvétele nélkül játszható legyen a játék. És azt a rengeteg pénzt amit ennek szentelnek, azt nyugodtan áldozhatnák, a játékélmény fookozására.

válasz erre

Shade

16 éve, 2 hónapja és 2 napja

Csinálhatnának valamit, mert így lassan vége lesz a pc-s játékoknak. wtf smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások