Az elképesztően alacsony játékosbázis miatt szűnik meg a Rocket League Mac-es és Linuxos támogatása

2020. január 27.
2.6631
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Pár napja jött a hír, miszerint a Rocket League Mac-es és Linuxos támogatásának véget vet a Psyonix, ám akkor még nem érkezett hivatalos kommunikáció arról, hogy mi indokolta valójában ezt a döntést.
 

Most kiderült, hogy az áll a döntés mögött, hogy az említett két platform közönsége mindössze a 0,3%-át teszi ki a teljes játékosbázisnak. Ezenfelül a technológiai gátak is jelen vannak, mint például, hogy a Mac-es és Linuxos variánsok esetében a natív klienshez elengedhetetlen a DirectX 9, viszont ők szeretnék a Windows-os verziónál a DirectX 11-et használni.

Továbbá 64-bites kliensre is szeretnének frissíteni 32-bit helyett, és bizony ahhoz, hogy a játék minősége tudjon fejlődni, ahhoz meg kell hozniuk ezt az áldozatot - bár ezek szerint nem érint olyan sok embert, elnézve a 0,3%-os arányt.
véget vet a Psyonix, ám akkor még nem érkezett hivatalos kommunikáció arról, hogy mi indokolta valójában ezt a döntést.'>
3 hozzászólás

Patrik94

5 éve, 10 hónapja és 12 napja

De **** duma. röhögő smiley

válasz erre

VaPe

5 éve, 10 hónapja és 12 napja

Várható volt, hogy az alacsony játékos szám a magyarázat.

válasz erre

muki

5 éve, 10 hónapja és 12 napja

A 64 bites magyarázatot nem értem. A macos csak 64 bites, a Linux pedig van 32 és 64 bites is...

válasz erre
Rocket League Collectors Edition
8.790 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások