Lulu Cheng Meservey, az Activision Blizzard kommunikációs vezetője a Sony és a PlayStation The Last of Us TV-sorozatának sikerét - amelynek köszönhetően a játék eladásai az egekbe szöktek - felhasználva igyekszik megmutatni az FTC-nek, hogy miért kellene az Activision Blizzard Microsoft általi felvásárlását keresztülvinni.
Felvázolta, hogy a sorozat a Sony tulajdonában lévő Naughty Dog stúdió IP-jén alapul és ezt a tényt összekapcsolta a Microsoft Activision-üzlettel, kifejtve, hogy a sorozat sikere azt mutatja, hogy a Sonynak lényegében nincs miért aggódnia. Meservey azt is írta tweetjében:
Hi @FTC ? did you catch last night?s episode of The Last of Us? It was incredible.
? Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) January 30, 2023
No wonder the show is breaking records. It?s a true blockbuster, watched by tens of millions.
If you haven?t already, you should check it out. You may be particularly interested in the fact that pic.twitter.com/MhcT0DmOsM